Jump to content
MAINOS

Kesä 2005 tulee - opiskelija, joko sulla on töitä?


Pernasoppa

Recommended Posts

Juup olen mietiskellyt kyllä akuutimpaa, mutta kun on opiskelija ei samalla tavalla ole valinnanvaraa..

ääh, mihin kannattas hakee? onko kellään hyviä vinkkejä

Omien kokemusteni (ja kuulopuheiden perusteella) :) suosittelen alkuvaiheen opiskelijalle Helsingissä

Suosittelen: Laakso, Malmi, Herttoniemi

En suosittele: Kivelä, Kustaankartano

Kumpaankaan en ole menossa, mutta miksi et suosittele Kivelää tai Kustaankartanoa?

Oon kuullut näistä paikoista sen verran paljon kauhutarinoita, että olen tyytyväinen siitä että oma ura ei alkanu kummastakaan. Kuulostavat hierarkisilta ja vanhanaikaisilta paikoilta, lisäksi Kustaankartanossa kuulostaa olevan hirveän huono henki.  En tietenkään usko kaikkea mitä ihmiset puhuu, mutta kun tarpeeksi moni on kertonut negatiivisia kokemuksia niin ei ne oo ihan tuulesta temmattuja. Toiseksi, uskon että akuuttisairaaloissa työskentelystä olisi opiskelijalle enemmän hyötyä.

Kustaankartanon pakkotyölaitokseen en menisi mistään hinnasta, Kivelään voisin äärimmäisessä hädässä ehkä mennäkin, mutta tärkein pointti on siis se, että jos on varaa valita (pk-seudulla opiskelijoilla yleensä on) niin ei kannata mennä mihin tahansa. Ehkä on paras kysellä useasta eri paikasta, ja katsoa mitä työhönottaja sanoo.

Pitkäaikaishoito on arvokasta ja tärkeää työtä, mutta ei tarjoa tosiaankaan vaihtelua, eikä pahemmin myöskään onnistumisen kokemuksia. Lisäksi välillä tuntuu (ei pahalla ketään kohtaan) että se jättää jälkensä, kun sitä on tarpeeksi tehnyt.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Työpaikka saatu jo syksyllä. Nimiä papereissa ei vielä ole, mutta olen varma paikasta. Ja sain yh:lta itse kysymällä tuntuvan palkankorotuksen!!!  :)

Paljon tuli lisää liksaa?  ;D

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuolla aiemmin tämä hulvaton ikuinen töitätekevä opiskelija suunnitteli nostavansa kesän ansiosidonnaista, mutta nyt kävi niin, että tarjottiin kolmea työpaikkaa. Kaksi perustason sairaankuljetuksesta ja yksi ensiavusta. Päädyin kaikkein helpoimpaan vaihtoehtoon. Tällä viikolla kirjotellaan viralliset paperit ja sitten meitsi on oman kyläkulman perustason lanssissa kesänaisena. Elikäs näin, että asiat tuppaa aina järjestymään. Ja kun joskus palkoista puheltiin niin nyt sai neuvottelematta ihan kelvollisen liksan.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työpaikka saatu jo syksyllä. Nimiä papereissa ei vielä ole, mutta olen varma paikasta. Ja sain yh:lta itse kysymällä tuntuvan palkankorotuksen!!!  ;)

Paljon tuli lisää liksaa?  8)

Vähän yli satanen  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työpaikka saatu jo syksyllä. Nimiä papereissa ei vielä ole, mutta olen varma paikasta. Ja sain yh:lta itse kysymällä tuntuvan palkankorotuksen!!!  ;)

Paljon tuli lisää liksaa?  8)

Vähän yli satanen  ;D

Siis yli satanen ohi yleisen palkkatason siellä? Hyvin neuvoteltu!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työpaikka saatu jo syksyllä. Nimiä papereissa ei vielä ole, mutta olen varma paikasta. Ja sain yh:lta itse kysymällä tuntuvan palkankorotuksen!!!  ;D

Paljon tuli lisää liksaa? 

Vähän yli satanen 

Siis yli satanen ohi yleisen palkkatason siellä? Hyvin neuvoteltu!

Jep, olen tyytyväinen ja yllättynyt  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

joo kesätyöt hanskassa.. Ja sain kokonaisen 5%:n palkan korotuksen tai siis epäpätevyys vähennyksestä pois ton vitosen  ::) Tuttu ja turvallinen paikka, toisaalta ois ollu ihan jees kattoo hieman miltä muualla maailma näyttää, mut toisaata ei paineita oman osaamisen kanssa, ja osasto jees työpaikkana. Hommat ja osaston tavat "tuttuja" niin ei tarttee itekkään turhaan stressata turhia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei ole kesäduunia ei, Keski-Suomen K-S:n päivystykseen ei enään pääse, heille oli jopa tunkua...

Hyviä vinkkejä otetaan vastaan...siis Keski-suomesta

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tänään kävin haastattelussa ja työpaikka varmistui kesäksi. Tosin enpä täällä pk-seudulla kovin huolestunut tuosta työtilanteesta ollutkaan.

Aina saa hävetä ja kärsiä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tosin enpä täällä pk-seudulla kovin huolestunut tuosta työtilanteesta ollutkaan.

Juu, meidän luokalla soi puhelin jatkuvasti, että "tuutteko töihin" jne jne

Nyt tuntuu pahalta toi muuttaminen täältä, mutta eiköhän sitä jotain duunia saa?

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hmph!

Kyllähän ne nyt rimpuuttaa kun on pahin sairaslomasesonki, tarjolla yhtä-kahta päivää parhaimmillaan puolen tunnin varoitusajalla. Samaan aikaan itsellä tenttiputki tai harjoittelut. Nou tänk juu.

Olenkin sanonut että tarjouksia vastaanotetaan, mutta mitään en vielä lupaa. Alkaa potuttaa tämä jojopallona oleminen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...