Jump to content
MAINOS

Aseistautuneet henkilöt keikalla?


luigi

Recommended Posts

Jos ensin pari sanaa tosta aiheesta.. En keksiny siihen mitään muuta..  :D

Aika lunkia toimintaa kyytijulleilta ton marianhaminen ryöstön yhteydessä mitä tosta nyt videolta vähän vilasee..

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?7936812

Jotenski näyttää että tossa on poijaat tulleet siihen aika nopeasti kun hummapoliisi juoksentelee kiinniotettujen väliä eli jokseenkin näyttäisi olevan ns. tilanne päällä.

Mua ei kyllä ihan heti näillä palkoilla saa ulos autosta jos tiedossa on että laukauksia on ammuttu... mielummin odottelen ne pari lisäpartiota siellä kulman takana ennen ku meen ite kärkkymään..

Mut ehkä ahvenanmaalla tienaa enemmän..  :)

Tietenkään ei voi tietää että mitä siellä on tapahtunut mutta lehtitietojen mukaan (jotka yleensä poikkeuksetta ovat päin hanuria) alussa oli kai se käsitys että kyseessä oli oikea ase eikä mikään nallipyssy.

Ja nythän ne ettii vielä kolmatta ryöstäjää.. jotenkin ei tuntuisi hyvältä ajatukselta seistä keskellä toria kun siltä kolmannelta ryötäjältä pettää pokka ja se tulee heilumaan sinne torille ase kädessä, minun suojanani vasta paikalla neljä poliisia - kaksi ihmistä ja kaksi hevosta..

Taisitte muksut puksut, vähän yllättyä pyllättyä!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Oli aika paska video tosin. Tiedä niiden operaatioista. Meilläpäin ollaan varovaisia, jos puukko tai ase tiedossa. Eipä lähestytä ilman Poliisia. Saapi Poliisi kohdata kohdehenkilönsä ensiksi. Kun ei tiedä, mitä noista kämpistä löytyy vielä extraakin. Pari kertaa nähnyt Poliisien toimivan kohteessa. He oikeasti kiertävät joka ainoan huoneen eka ja kovasti kysyvät, että paljonko pitäisi olla ihmisiä sisällä.

"Hurmuri on aina imagonsa vanki, ei en oo, vaikka väitetäänkin en ole pelkkä kanki.." (Herra Ylppö&Ihmiset "Sata vuotta").

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tää on kyllä nyt talon sisäpuolelta tilanne, mutta tuntuu että ei sillä pian eroa oo onko seinät vai ei...  :D

Mutta siis ta:lle tuli pillit päällä poliisipartio, parkkeerasivat etuoven eteen poikittain ja juoksivat sisään ja sisällä pitkin ja poikin taloa JUOSTEN. Mä sit osuin toisen poliisin eteen ja kysyin ketä ne etsii. Poliisi sanoi yhden meidän tutun potilaan nimen ja mä totesin, ettei ole tässä nyt, mutta voin tulla tunnistamaan, jos se on toisaalla taloa. Juuri silloin tämä kyseinen potilas kävelee pääovista sisään ja mä suhisen toiselle poliisille, että tossa se tulee. Poliisi viittoo parilleen, että tossa etsitty menee. Pari ottaa puhutteluun pt:n ja ne vie sen ulkopuolelle eikä meitä sinänsä enää kiinnosta episodi. Ulkona ne näyttää tutkivan taskut ja kaikki ja jotain tivaavat. Ottavat kyytiin ja lähtevät.

Menee 5min, eli millään ei ole ehditty poliisiasemalle asti, kun sama pt tulee puskista juosten ta:lle. Noutaa yhden tietyn pussukan, jossa oli hesariin kääritty pitkä esine. Nappaa sen kainaloon, huppu päähän ja takas puskiin.

Kollega kertoo että se oli tän pussin nähny läheltä kun joku toinen potilas oli tuonut sen tämän poliisi-episodin jälkeen pt-toimistoon, et "tää jäi joltain". Tää on nyt ihan huhua, mutta jälkikäteen kollega sanoi, että se vaikutti täysin aseelta, nyt kun tietää kenen se on. Ja kun itsekin katoin pt:a joka juoksi käärönsä kanssa pakoon, niin väistämättä tuli mieleen, että ei se huumepaketti ollut...  :-

Käyhän meillä poliiseja harva se päivä, mutta ei ne pillit ulvoen tule ja juokse pitkin taloa etsien ketään. Yleensä lompsivat ja kyselevät onko jotain näkyny. Pillikuume vai jotain muuta? Mut kyllä tän jälkeen viimeistään on tullut sellainen fiilis, et kaikenlaista työtä sitä taas tekee ilman kiitosta. Ja pointti siinä, että kun lehdestä tuosta Maarianhaminan uutisesta luin, niin ei kyllä dollarit eikä eurot ees vilkkunu silmissä, että tota työtä mä joskus haluan vielä tehdä...

P.S. Yks toinen kollega väitti, että mä en ois saanu poliiseille tunnistaa meiän potilasta?  huh.gif

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

P.S. Yks toinen kollega väitti, että mä en ois saanu poliiseille tunnistaa meiän potilasta?  huh.gif

Vaaratilanteessa saa potilaan tunnistaa, ilmoittaa poliisille jne.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

P.S. Yks toinen kollega väitti, että mä en ois saanu poliiseille tunnistaa meiän potilasta?  huh.gif

Vaaratilanteessa saa potilaan tunnistaa, ilmoittaa poliisille jne.

Se ei ollut siellä potilasasioissa silloin.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

P.S. Yks toinen kollega väitti, että mä en ois saanu poliiseille tunnistaa meiän potilasta?  huh.gif

Vaaratilanteessa saa potilaan tunnistaa, ilmoittaa poliisille jne.

Se ei ollut siellä potilasasioissa silloin.

Eli silloin ei ole ainakaan mitään ongelmaa.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...