Jump to content
MAINOS

Kassaan liittyminen


mirapulk

Recommended Posts

Helpointa olisi varmaan soittaa Tehyyn, mutta lankean tähän että kysyn "vaan" netissä. Eli kun opiskelijana voi liittyä tehyn työttömyyskassaan ja tehy maksaa kassan maksut opiskelijajäsenen puolesta, niin.... Mitäs jos tekee keikkatyötä. Vaikeahan siinä on arvioida säännöllisiä tuloja. Tai entäs kun teen ihan toista työtä kuin hoitotyötä vielä, koska opinnot alussa. Tässä työssä suht sama palkka kuusta toiseen, sen ymmärrän että sen palkkakuitit voisin toimittaa kassaan näytille. Entäs sitten kun jossain vaiheessa alan keikkailemaan ja jätän tämän pois. Kuinka sen jälkeen menetellään? Kuinka arvioida kk-tulot kassaa varten opintojen ohessa keikkaillessa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ei kai työttömyyskassassa jäsenmaksuja ole vaan Tehyn jäsenmaksu on asia erikseen? Ja se maksetaan keikkaillessa niin, että tehy lähettää sinulle viitenumerot (tilisiirtopaperit) aina erikseen joka kuulle, ja kun palkka on tullut niin lasket sitten 1,1% bruttopalkasta ja maksat sitten sen verran.

...Tosin kun itse olin opiskelija ja keikkailin / tein viikonlopputyötä opiskeluaikana niin en mä sillon mitään jäsenmaksuja maksellut?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...