Jump to content
MAINOS

Kännykän käyttäminen lanssissa


Söppe

Recommended Posts

Kun nyt edes saataisiin se oma kännykkä pois korvalta kun ajellaan firmanautolla. Sehän on myös huonoa PR:ä meille. Ja myös laitonta. Siinä(kin) meidän pitäisi näyttää esimerkkiä.

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kun nyt edes saataisiin se oma kännykkä pois korvalta kun ajellaan firmanautolla. Sehän on myös huonoa PR:ä meille. Ja myös laitonta. Siinä(kin) meidän pitäisi näyttää esimerkkiä.

Tuo on niin totta! Toinen ärsyttävä asia on se, että ei päästetä jalankulkijoita yli suojatiellä. Ambulanssi on palveluntuottajan näkyvin käyntikortti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suojatiellä liikkuvien huomioinnista, turvavälin pitämisestä yms. huomaavaisuudesta liikenteessä olen täysin samaa mieltä.

Kännykän käytöstäkin oon samoilla linjoilla, mutta ehdotonta kännykän käyttökieltoa en kuitenkaan kuskille laittaisi, usein se on juuri kuski joka kerkeää paremmin työpuhelut hoitamaan ja jossakin välissä työvuoron aikana on nuo siviilipuhelutkin hoidettava.

Vaikka handsfree ei tee puhumisesta turvallisempaa, niin vähän kyllä ihmettelen sitä miten vähän laitetta esim. sairaankuljetajat käyttävät; sen verran mukavuudenhaluinen oon että en ilman bt-handsfreetä juurikaan viitsi puheluita autossa soitella. Eli työnantaja vois kustantaa jokaiselle työntekijälleen oman kunnollisen handsfreen, se olis niin työnantajan kuin duunarinkin etujen mukaista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Menee vähän ohi otsikosta, mutta menköön... Juuri äsken paikallisen sairaalan piha-alueella meinasin jäädä lanssin alle, kun pysähtymättä kurvasi stop-merkin takaa kävelijöistä piittaamatta.

Se siitä PR:stä, no nätti tyttö, vaikka rystyset valkoisena rattia puristikin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...