Jump to content
MAINOS

Työtä pk-seudulta tai Tampereelta?


LhEh

Recommended Posts

Heippa.

Olen lähihoitaja opiskelija joka aloittaa viimeisen vuotensa syksyllä. Suuntautumisenani on ensihoito.

Olisko teillä antaa vinkkejä mistä voisin kysäistä Tampereelta tai pk-seudulta työtä, joka ei olisi kotipalvelu, vanhainkoti tai tk-n vuodeosastoja?

Tampereella asustan ja täällä ainakin on aika huono tilanne, ellei ole valmis tekeen keikkaa kotihoitoon tai vanhainkoteihin.

pk-seudusta kyselen, koska kihlattuni on lähdössä kesäksi sinne suunnille töihin, niin voisin itsekkin lähteä.

Olen tottakai tutkinut mollin sivuja ja jonkun verran jutellut rekrytointi toimistojen kanssa, mutta tuntuu että ainoa mitä tyrkytetään lh-opiskelijalle on vanhainkodit, kotipalvelut ja tk:n vuodeosastot.

Toivoisin tottakai lähinnä jotain, joka voisi mahdollisesti tukea suuntautumistani, mutta olen tottakai avoin myös paljolle muulle.

Olen kiitollinen kaikesta avustanne. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mä oon lähihoitaja ja valmistuin n.3 v. sitten. Töitä löytyy täältä pk-seudulta hyvin. Suosittelen, et soitat itse ylihoitajille ja kysyt sijaisuuksia. Ainakin näin minä olen saanut töitä itseäni kiinnostavista paikoista, vaikka ei työpaikkailmoituksia olisi ollutkaan.

Kun olet vielä opiskelija, ja jos haluat akuuttipuolelle, niin suosittelisin että soitat Helsingin kaupungin Laakson/Malmin/Herttoniemen sairaalan työhönottoon/ylihoitajalle, niin luulen että jotakin työtä voisi löytyä. Nämä 3 ovat akuuttisairaaloita, joihin potilaat tulevat yleensä tk-päivystysosastoilta tai erikoissairaanhoidosta jatkohoitoon.

Ja sitten voit tietysti kysyä töitä esim.Seure henkilöstöpalveluilta, joka välittää keikkapaikkoja pk-seudulla.

Espoon ja Vantaan työpaikoista mulla ei ole kokemusta, mutta Seure välittää sinnekin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille