Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

holbs

Furesis

Recommended Posts

holbs

Yhdelle potilaalle määrättii furesista 500 mg po! Mä katoin silmät pyöreenä... :)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Guldan

Yhdelle potilaalle määrättii furesista 500 mg po! Mä katoin silmät pyöreenä... :)

kunnon kuivatus siis :D

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pernasoppa

kunnon kuivatus siis :D

Ihan normi annoshan tuo on kroonikoilla, isompiakin määräyksiä on nähty. Miksi niitä edes tehtäisiin niitä 500 mg tabletteja jos niitä ei saisi kenellekään antaa?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pöllö

Juu sairaalakäytössä on tuo 500 mg tabletti. Itse asiassa Pharmacakin antaa valmisteelle annosrajoiksi 250 - 2000 mg/vrk. Onhan se kohtalaista munuaisten toimintaan ruoskimista, mutta...

Hyvähän noita isoilta tuntuvia annoksia on aina tarkastaa ja varmistaa.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
{BS}

Juu sairaalakäytössä on tuo 500 mg tabletti. Itse asiassa Pharmacakin antaa valmisteelle annosrajoiksi 250 - 2000 mg/vrk. Onhan se kohtalaista munuaisten toimintaan ruoskimista, mutta...

Hyvähän noita isoilta tuntuvia annoksia on aina tarkastaa ja varmistaa.

Joo, kyllä sitä on potilaalle noita annettu kolmeakin kerrallaan.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Guldan

niijoo.. en huomannut että po oli kyseessä.. ei sit mitään :)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
MaHa

Yhdelle potilaalle määrättii furesista 500 mg po! Mä katoin silmät pyöreenä... ;D

Minulle tassa kavi vastaavanlainen noradrenaliinin kanssa. Kysyin, etta pitaako minun tosissaan aukaista 20 ampullia tahan keitokseen. Olivat sitten tosissaan...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.