Jump to content
MAINOS

Furesis


holbs

Recommended Posts

MAINOS

Yhdelle potilaalle määrättii furesista 500 mg po! Mä katoin silmät pyöreenä... :)

kunnon kuivatus siis :D

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yhdelle potilaalle määrättii furesista 500 mg po! Mä katoin silmät pyöreenä... :)

kunnon kuivatus siis :D

Ihan normi annoshan tuo on kroonikoilla, isompiakin määräyksiä on nähty. Miksi niitä edes tehtäisiin niitä 500 mg tabletteja jos niitä ei saisi kenellekään antaa?

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu sairaalakäytössä on tuo 500 mg tabletti. Itse asiassa Pharmacakin antaa valmisteelle annosrajoiksi 250 - 2000 mg/vrk. Onhan se kohtalaista munuaisten toimintaan ruoskimista, mutta...

Hyvähän noita isoilta tuntuvia annoksia on aina tarkastaa ja varmistaa.

Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...

Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu sairaalakäytössä on tuo 500 mg tabletti. Itse asiassa Pharmacakin antaa valmisteelle annosrajoiksi 250 - 2000 mg/vrk. Onhan se kohtalaista munuaisten toimintaan ruoskimista, mutta...

Hyvähän noita isoilta tuntuvia annoksia on aina tarkastaa ja varmistaa.

Joo, kyllä sitä on potilaalle noita annettu kolmeakin kerrallaan.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yhdelle potilaalle määrättii furesista 500 mg po! Mä katoin silmät pyöreenä... ;D

Minulle tassa kavi vastaavanlainen noradrenaliinin kanssa. Kysyin, etta pitaako minun tosissaan aukaista 20 ampullia tahan keitokseen. Olivat sitten tosissaan...

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof was to underestimate the ingenuity of complete fools.

- Douglas Adams

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...