Julma Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Mitenkäs muille on tullut näitä jäsenkortteja? Itse olen nyt saanut kolme tehyn kirjettä about kuukauden väliajoin. Ekassa tuli jäsenkortti, kalenteri, muistitikku ja avainnauha. Toisessa tuli jäsenkortti muistitikku ja avainnauha. Ja nyt vielä kolmannessa tuli jäsenkortti. Pitänee varmaan ilmottaa kohta että nää riittää jo 8) Halvat vitamiinit iHerbistä - Klikkaamalla tästä vielä 10 dollaria alennusta ensitilaajalle! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyrica Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 mä sain ekassa kirjeessä kalenterin ja jäsenkortin. Mitään muistikortteja ja avainnauhoja en oo saanut ... tahtoo kanssa 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldOne Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Ne on Lyrica opiskelijoiden herkkua http://www.tehy.fi/opiskelijat/opiskelijasivut/liity_jaseneksi/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapaa Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Ja käsittääkseni uudet tehyläiset saavat jotain tuollaista..., mutta eikö se ole parempi, että jäsenkortti tulee varmasti, vaikka useasti, kuin ei olleskaan 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyrica Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 No voi paska, pitää kai alkaa opiskelemaan taas 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telaketju Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 paljos kortilla saa tebikseltä alea? "to ride,shoot straight and speak the truth" Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldOne Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 paljos kortilla saa tebikseltä alea? https://www.tehy.fi/jasensivut/jasenena_tehyssa/jasenyys_ja_jasenedut/jasenedut/polttoaine-edut/ [pre] Teboil Tehyn jäsenkortilla saa alennusta käteisostoista: bensiinit 1,7 senttiä/litra dieselöljy 1,7 senttiä/litra voiteluaineet 10 % Alennuksia ei myönnetä nettpohjaisista Teboil Express-automaattiasemilta eikä Teboilin raskaan liikenteen D-pisteistä. Teboil myöntää alennusta Tehyn jäsenille maksuaikakortilla: bensiinit 2,2 senttiä/litra dieselöljy 2,2 senttiä/litra nestekaasu 5 % voiteluaineet 10 % [/pre] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telaketju Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 plussakortin hetiale on 2 senttiä litralta "to ride,shoot straight and speak the truth" Link to comment Share on other sites More sharing options...
tittelituure Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 ^ nykyään enää vain 1,5 senttiä/litra plussakortilla. Huomasin ihan sattumalta tässä vähän aikaa sitten. Pitänee ilmeisesti sitten jatkossa käyttää Tehyn jäsenkorttia, kun sillä näemmä saa sitten enemmän. pahimman vastustajani tiedän, minusta itsestäni sen löydän Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keep the faith Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Kynä ja avainnauha tuli duuniin, kun päivitti duunin Tehy-kansion. carpe diem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satu Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 30e lahjakortti tuli suomalaiseen ku mä liityin vuoden alussa oikeeks jäseneks opiskelijajäsenen sijaan... - Satu Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded. Link to comment Share on other sites More sharing options...
*BB* Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Sama homma Sadun kanssa lahjakortti, se merkki, tietoa ja kalenteri Saihan niitä oottaakin sen tammikuun puolesta välistä ;D Aiemmin ku valitin missä se kortti on sain pinssin, laastaripakkauksen ja kynän ;) Laihalohtu mielipahaan :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
holbs Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 No voi paska, pitää kai alkaa opiskelemaan taas ;D Ei jatko-opiskelijat saa, en ainakaan minä ole saanut. nimim. lähäristä jatkanut saikkariks EKG NERD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernasoppa Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Osa noista yllämainituistakin eduista on ammattiosastokohtaisia. Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiippari Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 No voi paska, pitää kai alkaa opiskelemaan taas :nauraa: Ei jatko-opiskelijat saa, en ainakaan minä ole saanut. nimim. lähäristä jatkanut saikkariks Ei niin. Ei kyenny liittyyn opiskelijajäseneksi kun on jo ammatti alla. Täyttä jäsenmaksua makselen kuukausittain. Nimim. Lähäristä saikuksi täyttä tuntilistaa tehden :nauraa: Sain tosin liittyessäni Suomalaiseen 30€ lahjakortin. Ja kalenterin. Ja kynän, joka hajos heti. Jes! Mut avainnauhan tahdon. Optimisti näkee rinkilän. Pessimisti vain reiän. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tallaaja Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 No voi paska, pitää kai alkaa opiskelemaan taas 8) Ei jatko-opiskelijat saa, en ainakaan minä ole saanut. nimim. lähäristä jatkanut saikkariks Ei niin. Ei kyenny liittyyn opiskelijajäseneksi kun on jo ammatti alla. Täyttä jäsenmaksua makselen kuukausittain. Nimim. Lähäristä saikuksi täyttä tuntilistaa tehden ;D Sain tosin liittyessäni Suomalaiseen 30€ lahjakortin. Ja kalenterin. Ja kynän, joka hajos heti. Jes! Mut avainnauhan tahdon. Kyllä meille ainakin markinoitiin opiskelijajäsennyyttäkin. Jatko-opiskelijoita ollaan lähes kaikki. Yhdellä ei ole pohja koulutusta. Itse liityin varsinaiseksi jäseneksi ja myös opiskelijana minä sain ainkin kaikki. Tuli avainnauha, muistitikku eka. Kalenteri tuli yhdessä kirjeessä ja kolmannessa lahjakortti, jäsenkortti ja merkki. On ne niin erilaiset raulit, toinen on herkkä ja ujo, toinen taas suuna päänä Link to comment Share on other sites More sharing options...
dino Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 plussakortin hetiale on 2 senttiä litralta Ja ässän bonuskortilla kuutisen senttiä per litra.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telaketju Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 plussakortin hetiale on 2 senttiä litralta Ja ässän bonuskortilla kuutisen senttiä per litra.. ABC-ketju? "to ride,shoot straight and speak the truth" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.