Kause Lähetetty maaliskuun 25 Jaa Lähetetty maaliskuun 25 Teen työkseni HTA:ta puhelimessa, kokemusta on suoraan ja epäsuorasti jo ennen nykyistä työpaikkaa, jossa hiljattain aloitin. Silti tiedän että tässä työssä oppii jatkuvasti uutta ja koskaan ei ole valmis. En oikein tiedä ylireagoinko nyt jotenkin, kumpuaako kriittisyyteni omasta itsekriittisyydestä kenties, mutta minua häiritsee kun kollegani kysyy koko ajan ja kaikkea. Tai ei ehkä sekään, vaan mitä kaikkea kysyy, ihan alkeista. Itse olen lähinnä huolissani, että miten hän voi toteuttaa laadukasta hoidontarpeen arviointia, jos ihan perusasiatkaan ei ole hallussa? Hän kysyy asioita yleisessä keskusteluryhmässämme, enkä siis joudu hänelle välttämättä itse vastaamaan, kun meitä on kymmeniä muitakin. Itse kuvittelin että HTA:on vaaditaan jonkinlainen kokemus työstä, ilmeisesti näin ei kaikkialla ole? Niinhän sitä sanotaan ettei ole tyhmiä kysymyksiä, mutta itse en enää ole niin varma. Usein asioiden selvittely menee siten, että joku muu etsii hänelle sen tiedon, laittaa linkin, kuvakaappauksen tms. Tämä mielestäni jotenkin järjetöntä, etenkin kun nykyään ei mitään Laboratoriokäsikirjaa tarvitse selata työpöydällä, vaan Google ja intra antaa vastauksen lähes kaikkeen, yhdelläkin hakusanalla vieläpä. Minua ei häiritse että joudutaan auttamaan jos on kinkkinen tilanne, mutta välillä hänelle saa esim googlata jonkin sanan merkityksen mitä ei ole ymmärtänyt ja kysyy asiaa, mikä tuntuu käsittämättömältä. Lisäksi hän ihmetteli miksi ei löydy aikoja magneettikuvaan, no koska ko yksikössä ei ole magneettia, perussettiä mielestäni tarkistaa ennen ajanvarausta magneettikuvausyksiköt, koska kaikkialla ei tosiaan magneettia ole. Etenkin jos aikaa ei löydy. Jne jne. Ei ole minun vastuulla hänen työ, mutta häiritsee ja pelottaa asiakkaiden puolesta ja tuo muille mielestäni turhaa lisätyötä. Eikä se ettei heti osaa tai muista, mutta ettei osaa itse etsiä tietoa, soveltaa tietoa ym? Kuulostan varmasti nipolta, mutta missään muualla en ole vastaavaan törmännyt. Osaako hän todella ohjata asiakkaita? Kuka sellaista voi edes selvittää, ennen kuin jotain käy? Kellään kokemuksia vastaavasta :/ Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Astra Lähetetty maaliskuun 26 Jaa Lähetetty maaliskuun 26 Hän ei valitettavasti tunnu olevan tehtäviensä tasolla eikä ymmärrä hyödyntää netin tarjoamia mahdollisuuksia. Meillä oli aikoinaan puhelinpalvelussa työkaveri joka sanoi hallitsevansa kaikki jo yhden perehdytyspäivän jälkeen. Ei onnistunut sinne päinkään, kaikki jäljet jouduttiin korjaamaan. Ei ollut kauaa koska me kaikki kyllästyimme tätä "lasta" opettamaan potalle. Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Recommended Posts
Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Vain jäsenet voivat kommentoida
Luo tunnus
Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!
Rekisteröi uusi tunnusKirjaudu sisään
Onko sinulla jo tunnus?
Kirjaudu sisään