Jump to content
MAINOS

Keikkatyö


- Kts -

Recommended Posts

Oon keikkailu viimeisen vuoden seuren kautta Helsingissä ja nyt alotan kahden muun yrityksen kautta. 

Tykkään keikkailusta paljon, mutta oon väsyny jatkuvasti kattomaan jatkuvasti puhelinta. Keikkoja on niin vähän. Jos joku harkistee Seurelle liittymistä sanoisin et älä tule. Oon myös hyvän hoidon palvelussa mutta se on samankaltainen, keikat menee nopeesti. Pelkään että jään vaille työtä. Elän muutaman päivän kerrallaan. Lähdin Helsingin kaupungista koska en luota sarastian palkkajärjestelmään. Nyt on varmaan pakko mennä ehkä takaisin kaupungille töihin.

En ymmärrä missä ihmiset keikkailee, moni on kertonut että tarjouksia satelee jatkuvasti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onhan Seurella jonkun verran keikkaa jos olet valmis menemään reippaasti minne vain. Epäselväksi jää minkä tyyppisissä paikoissa teet/tekisit töitä? Kotihoidossa kova pula sekä päiväkodeissa. Sairaaloissa mm. Hyvät keikat menee sekunneissa ja esim. Yövuoroista on monet kiinnostuneita.

Kun hyvinvointialueet tuli niin Seuren keikat väheni alueilla todella paljon.

Monet keikkakohteet pitävät omia wa ym ryhmiä ja jos sitten jää jotain yli niin menevät Seuren keikkanettiin. Itse en tykkää tälläisestä kehityksestä ja joo. Seure ei enään pärjää niin hyvin kuin ennen. Toimijoita on paljon ja parempiakin maksajia. En ole jaksanut perehtyä useisiin firmoihin. Onvire on tuttu ja heidän tarjonta tippunut olemattomiin ainakin pääkaupunkiseudulla ja lähinnä Rinnekotien paikkoja. Haasteellisia sekä raskaita. Huono palkkataso.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...