Jump to content
MAINOS

Sairaanhoitajan sijaistaminen


Sisi6

Recommended Posts

Millaisia kokemuksia ensimmäisestä sh-sijaisuudesta? Mitä kaikkea toimenkuvaanne kuului ja millaisella osastolla olitte?  Ei-valmistuneella pitää sijaisuuksissa olla ohjaaja eli valmistunut hoitaja. Toteutuiko tämä sijaisuudessasi? Koitko että sait kysyä apua riittävästi ja saitko apua? Itsellä edessä ensimmäinen sh-sijaisuus edessä siksipä mielenkiinnosta kyselen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Hyvät kokemukset jäi! Olin kesätöissä yliopistosairaalan infektio-osastolla juuri 140 op täyttymisen jälkeen. Olin ollut aiemmin keväällä kyseisellä osastolla harjoittelussa, joten tuttuun paikkaan pääsin työntekijän rooliin. Toki iso osa työtä oli iv-antibiootit, joita en voinut antaa, mutta muuten työnkuva oli samanlainen kuin muillakin sairaanhoitajilla. Minulla oli omat potilaat, joiden hoidosta vastasin työvuoron ajan. Vuorossa oli nimetty sairaanhoitaja/-t, joka kävi laittamassa omien potilaideni iv-lääkkeet tippumaan ja jota muutenkin sai konsultoida jos oli kysyttävää. Kanyylit sain korkata itse. Työporukka oli tosi ihana ja kaikki tarjosivat apua ilman kysymistäkin. Tämän hyvän kokemuksen jälkeen tein viimeisen vuoden ajan keikkaa sairaalan muillakin osastoilla ja ehdottomasti oli hyvää oppia tulevia vuosia varten.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

9 minuuttia sitten, November kirjoitti:

 

 

Onpa mukava kuulla 🙂 Ihan uusi paikka mulla minne menen, mutta toivottavasti minullakin käy yhtä hyvä "flaksi" kuin sulla.

Muokattu - Sisi6
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...