Sebucom58 Lähetetty elokuun 16, 2023 Jaa Lähetetty elokuun 16, 2023 Hei sinä keikkaileva Sotelainen. Mitä mieltä olet näistä kahdesta firmasta ja kumman puolelle vaakakuppisi kallistuu vai kallistuuko ollenkaan. Itse olen aina ollut vahvasti Seurelainen mutta viimeaikoina tullut eteen kaikenlaista sekoilua ja mm kehnoa asiakaspalvelua ym. Palkka Seurella on ihan ok. Onvire maksaa huonoa palkkaa ja työtarjonta aika kapeaa. Lähinnä Rinnekotien mestoja. Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Brune Lähetetty syyskuun 18, 2023 Jaa Lähetetty syyskuun 18, 2023 Itse ollut seurella vuodesta 2012 lähtien, tosin välissä ollut vakkarina , nyt ollut taas pari vuotta seurella ja täytyy kyllä sanoa että asiakaspalvelu huonontunut, vastausta viestiin saat odotella ties kuin kauan. Ainut hyvä verrattuna vuoteen 2012 on se että ei tarvitse laittaa jokaiseen keikkaan ehdotusta ja odottaa että joku soittaa ja kertoo oletko saanut kyseisen keikan. Onvirellä olen myös mutten ole tehnyt keikkaa kun on näköjään pääasiassa rinnekodille keikkaa ja tuo palkkauskin huonompi. Sebucom58 1 Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Puuppi Lähetetty syyskuun 20, 2023 Jaa Lähetetty syyskuun 20, 2023 Seure on monelta osalta hyvä työnantaja. Seure pyrkii koko ajan kehittämään toimintaansa, nyt on moni asia hieman takunnut useiden päällekkäisten uudistusten takia. Monipuolinen keikkatarjonta on plussaa ja mukaan tulleet bonukset olen päässyt hyödyntämään myöskin. Onviresta ei ole kokemusta Sebucom58 1 Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Sebucom58 Lähetetty syyskuun 23, 2023 Ketjun aloittaja Jaa Lähetetty syyskuun 23, 2023 20.9.2023 klo 22.31, Puuppi kirjoitti: Seure on monelta osalta hyvä työnantaja. Seure pyrkii koko ajan kehittämään toimintaansa, nyt on moni asia hieman takunnut useiden päällekkäisten uudistusten takia. Monipuolinen keikkatarjonta on plussaa ja mukaan tulleet bonukset olen päässyt hyödyntämään myöskin. Onviresta ei ole kokemusta Mutta onko kehittämistä nyt liikaa päällekkäin jos keikkalaisten asiakaspalvelu tökkii urakalla ja esim viesteihin ei vastata ja jos vastataan niin viikkojen päästä. Tämä koskee myöskin uusia Seureen haluavia työntekijöitä. Työtarjonta on joo laaja ja laajenee vaan. Seure järkkää koulutuksia mutta niihin vaikea päästä kun halukkaita paljon. Suora linkki kommenttiin Jaa toisille sivustoille Lisää jakovaihtoehtoja...
Recommended Posts
Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Vain jäsenet voivat kommentoida
Luo tunnus
Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!
Rekisteröi uusi tunnusKirjaudu sisään
Onko sinulla jo tunnus?
Kirjaudu sisään