Jump to content
MAINOS

Onvire vaiko Seure


Sebucom58

Recommended Posts

Hei sinä keikkaileva Sotelainen. Mitä mieltä olet näistä kahdesta firmasta ja kumman puolelle vaakakuppisi kallistuu vai kallistuuko ollenkaan.

Itse olen aina ollut vahvasti Seurelainen mutta viimeaikoina tullut eteen kaikenlaista sekoilua ja mm kehnoa asiakaspalvelua ym.

Palkka Seurella on ihan ok. Onvire maksaa huonoa palkkaa ja työtarjonta aika kapeaa. Lähinnä Rinnekotien mestoja.

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
MAINOS

Itse ollut seurella vuodesta 2012 lähtien, tosin välissä ollut vakkarina , nyt ollut taas pari vuotta seurella ja täytyy kyllä sanoa että asiakaspalvelu huonontunut, vastausta viestiin saat odotella ties kuin kauan. Ainut hyvä verrattuna vuoteen 2012 on se että ei tarvitse laittaa jokaiseen keikkaan ehdotusta ja odottaa että joku soittaa ja kertoo oletko saanut kyseisen keikan. Onvirellä olen myös mutten ole tehnyt keikkaa kun on näköjään pääasiassa rinnekodille keikkaa ja tuo palkkauskin huonompi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Seure on monelta osalta hyvä työnantaja. Seure pyrkii koko ajan kehittämään toimintaansa, nyt on moni asia hieman takunnut useiden päällekkäisten uudistusten takia. 
Monipuolinen keikkatarjonta on plussaa ja mukaan tulleet bonukset olen päässyt hyödyntämään myöskin. Onviresta ei ole kokemusta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

20.9.2023 klo 22.31, Puuppi kirjoitti:

Seure on monelta osalta hyvä työnantaja. Seure pyrkii koko ajan kehittämään toimintaansa, nyt on moni asia hieman takunnut useiden päällekkäisten uudistusten takia. 
Monipuolinen keikkatarjonta on plussaa ja mukaan tulleet bonukset olen päässyt hyödyntämään myöskin. Onviresta ei ole kokemusta

Mutta onko kehittämistä nyt liikaa päällekkäin jos keikkalaisten asiakaspalvelu tökkii urakalla ja esim viesteihin ei vastata ja jos vastataan niin viikkojen päästä. Tämä koskee myöskin uusia Seureen haluavia työntekijöitä. Työtarjonta on joo laaja ja laajenee vaan. Seure järkkää koulutuksia mutta niihin vaikea päästä kun halukkaita paljon.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...