Jump to content
MAINOS

Seuren rekrytointiprosessi


felix

Recommended Posts

Ihmetten suuresti kuinka hidas ja kankea oli Seuren rekrytointiprosessi kun kuukausi sitten laitoin hakemuksen sinne vireille. Esittely- ja haastatteluvaihe eteni nopeasti, mutta dokumenttien käsittely vei aikaa lähes kaksi viikkoa (kaikki vaaditut dokumentit olin laittanut heille heti alussa). Ja vasta tämän jälkeen (aikaa oli kulunut tässä vaiheessa yli kaksi viikkoa) ilmoitettiin, että nyt on suoritettava Apottikoulutus (halusin keikkailla Helsingissä), vaikka aiemmin oli annettu ymmärtää, että tämä on tehtävä nopeasti heti työsuhteen alussa. Eli en päässyt keikkanettiin edelleenkään. Sitten sain tunnukset joilla olisi pitänyt ilmoittautua Apottikoulutukseen. Nämä tunnukset eivät toimineet. Kun ilmoitin tästä, sanottiin että ei ne toimi mobiililaitteilla, pitää käyttää tietokonetta. Tässä vaiheessa nostin kädet ylös. Aikaa oli jo kulunut kolme viikkoa siinä odotellessa että pääsisin keikkailemaan. Tuona aikana olisin voinut suorittaa Apottikoulutuksen vaikka moneen kertaan. 
Eipä ole ihme että Seurella on jatkuva haku päällä ja isoja bonuksia luvataan. Onkohan muilla näin rankka rekrykokemus Seurelta kuin itselläni? Kaiken lisäksi eivät aina vastaa viesteihin, tai vastaavat viiveellä. Samoin takaisinsoittopalvelu. Nyt keikkailen toisen firman kautta. Niin paljon helpompaa.

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Itselläni samantyyppiset kokemukset Seuresta. Olen jonkin verran keikkaillut sitä kautta, kävin syksyllä Apotti-koulutuksen kotihoitoon. Kun tunnukseni lakkasi toimimasta, meni 18 päivää ennenkuin sain uudet. Olen saanut sieltä myös väärää informaatiota kysymyksiini. Nyt haluaisin suorittaa lääkeluvat, mutta järjestelmän sivut ei päästä minua ilmoittautumaan. Olen viikon odottanut takaisin soittoa. En tiedä, mikä siellä mättää, vaihtuuko henkilökunta vai liian vähän porukkaa. Ei kuitenkaan palvele, ja veronmaksajien rahalla sielläkin mennään. Aika vähän on aiheesta keskustelua. Alan itsekin etsimään muuta vaihtoehtoa kuin Seure

  • Tykkää 1
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joku kertoi, että sieltä on lähtenyt työntekijöitä (siis hoitajia) pois muiden firmojen palvelukseen kun kaikki on mennyt niin hankalaksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 6 kuukautta myöhemmin...

mä en ole koskaan kuullut keneltäkään mitään hyvää sanottavaa Seuren rekrystä. Tylyä jengiä, viesteihin ei vastata, keikkanetti on todella vaikee käyttää jne. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...