Jump to content
MAINOS

Pätkä ensihoidossa


mrpatu1

Recommended Posts

Onks lyhyellä 150cm ihmisellä kui mahollista pärjätä ensihoitajana? Mietityttää valitsinko oikean alan?

Muokattu - mrpatu1
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
11 tuntia sitten, kukkis. kirjoitti:

Miten se pituus siihen vaikuttaa?

Noo entiedä oikein. Tuleeko paljon vittuilua?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei mulla äkkiseltään tule mieleen ehdottomia esteitä. Jotkut nostot voi olla haastavampia, kun sairaalasängyt ja paarit ei aina laske kovin alas, mutta fyysisiä ulottuvuuksia noissa pystyy kompensoimaan esim. voimaharjoittelulla ja järjen käytöllä. Kantotuolin käyttö rappusissa voi olla kanssa yksi semmoinen missä joudut ehkä keksimään kompensaatiomekanismin. 

En nyt mitään senttejä osaa luetella työparien osalta, mutta olen kai aika normaalipituinen 185 cm ja en ole huomannut päätä lyhyemmän työparin kanssa työskentelyssä mitään ylipääsemättömiä esteitä. Joskus tietysti yhdessä tehtävissä siirroissa tulee eteen, että potilas on vähän kallellaan, mutta semmoista se elämä sitten on. 

Jos tulee vittuilua niin mielestäni kertoo enemmän vittuilijasta kuin vittuilun kohteesta.

Muokattu - Julma
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1.12.2022 klo 15.15, Julma kirjoitti:

Ei mulla äkkiseltään tule mieleen ehdottomia esteitä. Jotkut nostot voi olla haastavampia, kun sairaalasängyt ja paarit ei aina laske kovin alas, mutta fyysisiä ulottuvuuksia noissa pystyy kompensoimaan esim. voimaharjoittelulla ja järjen käytöllä. Kantotuolin käyttö rappusissa voi olla kanssa yksi semmoinen missä joudut ehkä keksimään kompensaatiomekanismin. 

En nyt mitään senttejä osaa luetella työparien osalta, mutta olen kai aika normaalipituinen 185 cm ja en ole huomannut päätä lyhyemmän työparin kanssa työskentelyssä mitään ylipääsemättömiä esteitä. Joskus tietysti yhdessä tehtävissä siirroissa tulee eteen, että potilas on vähän kallellaan, mutta semmoista se elämä sitten on. 

Jos tulee vittuilua niin mielestäni kertoo enemmän vittuilijasta kuin vittuilun kohteesta.

Selvä loistavaa! Tämän olen itseasiassa halunnut kuulla ja se merkitsee todella paljon:)

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...