Jump to content
MAINOS

Flunssa


Minde85

Recommended Posts

Mikähän on  virallinen ohjeistus ,jos on flunssan oireita pitääkö mennä viralliseen koronatestiin vai riittääkö kotitesti?Itsellä siis flunssan oireita ilman kuumetta pomon mukaan riittää neg.kotitesti ja jos ei kuumetta ni töihin vaan .

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
2 hours ago, Minde85 said:

Mikähän on  virallinen ohjeistus ,jos on flunssan oireita pitääkö mennä viralliseen koronatestiin vai riittääkö kotitesti?Itsellä siis flunssan oireita ilman kuumetta pomon mukaan riittää neg.kotitesti ja jos ei kuumetta ni töihin vaan .

Ei tuosta taida mitään pakottavaa virallista ohjetta olla. Mutta kuume tai sen poissaolo ei sinänsä vaikuta työkykyyn yksistään, vaan tärkeintä on subjektiivinen kokemus siitä jaksaako töitä tehdä vai ei. Itse oon nykyään kyllä kipeenä ennemmin kotona kuin töissä, vaikka ei sitten kuumetta olisikaan.

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihmettelen aina sitä miten tärkeä rooli kuumeella on arvioitaessa kuinka sairas ihminen on. Miksi? Sitä voi olla ihan yhtä kipeä ja kipeämpikin on kuumetta tai ei. 37 lämpöä on toiselle normi ja toiselle kuume.

Kipeänä töihin meno sairastuttamaan ja tartuttamaan muita on vastuutonta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

11 tuntia sitten, kukkis. kirjoitti:

Ihmettelen aina sitä miten tärkeä rooli kuumeella on arvioitaessa kuinka sairas ihminen on. Miksi? Sitä voi olla ihan yhtä kipeä ja kipeämpikin on kuumetta tai ei. 37 lämpöä on toiselle normi ja toiselle kuume.

Kipeänä töihin meno sairastuttamaan ja tartuttamaan muita on vastuutonta.

Juuri kelasin tätä. Itse olin keikalla jossa työparinani oli tosi flunssainen henkilö. Välillä maski leuan alla ym. Käsien pesu heikkoa. Nyt täällä vapailla seuraan omaa vointiani. Ahdistaa ja ottaa päähän😡

Muokattu - Sebucom58
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Että minua ottaa aivoon nämä  korvaamattomat " työnsankarit", jotka sairaana tulevat töihin. Itse pitkästä aikaa pätkän tehtyäni sain lähtiäislahjaksi hemmetinmoisen räkätaudin. Ei koronaa, mutta 2vk. jo räkinyt paksua limaa. Kollegat räkivät ja yskivät, maskinkäyttö oli huolimatonta, samoin käsihygienia. Ei ihme, että taudit leviävät vanhuspaikoissa, kun hoitajien ammattietiikka on niin huonolla tolalla. Saa jäädä hoitoala taas vähäksi aikaa. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...