Jump to content
MAINOS

Asiakkaan / hoitajan oikeudet


Miisas 2

Recommended Posts

Voiko  hoitaja  kieltäytyä  viemästä asiakasta tupakalle  hoivakodissa, jos  pihalta  löytyy  virallinen tupakkapaikka ja  tupakointiaikakin  on  sovittu (x1 /pvä) vedoten oman /  asiakkaan terveyden vaarantumiseen. Tupakoinnissa  ei tarvitse avustaa  vaan vain valvoa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Voi kieltäytyä. Itse en vie ketään tupakalle (aiheesta löytyy tälläkin foorumilla keskustelua). Ei ole mitään olosuhdetta jotta veisin asiakkaan / potilaan tupakalle. Enhän vie häntä juomaan alkoholiakaan. 

  • Tykkää 1
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Kohta on paperit plakkarissa ja minusta tulee lähäri, joka tekee mitä asiakas haluaa -> itsemääräämisoikeus muistatteko? Asiakas voi polttaa tai käydä viinakaupassa aivan kuin haluaa.

 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

2 tuntia sitten, siriina kirjoitti:

Kohta on paperit plakkarissa ja minusta tulee lähäri, joka tekee mitä asiakas haluaa -> itsemääräämisoikeus muistatteko? Asiakas voi polttaa tai käydä viinakaupassa aivan kuin haluaa.

 

 

Asiakas voi käydä viinakaupassa, juoda just niin paljon kun haluaa,  polttaa tupakkaa ja polttaa ihan mitä tahansa..... mutta minä en osallistu siihen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
16.9.2022 klo 20.13, siriina kirjoitti:

Kohta on paperit plakkarissa ja minusta tulee lähäri, joka tekee mitä asiakas haluaa -> itsemääräämisoikeus muistatteko? Asiakas voi polttaa tai käydä viinakaupassa aivan kuin haluaa.

 

 

Kyllä vaan...asiakas voi tehdä voi tehdä mitä haluaa ja mihin pystyy..mutta minä hoitajana en vie asukasta tupakalle enkä viinakauppaan. Se ei kuulu tehtäväkuvaani.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...