Jump to content
MAINOS

KeikkaRekry?


Lähih1

Recommended Posts

Hei! 

Onko kellään kokemuksia uudesta KeikkaRekry sovelluksesta? Lähinnä mietin onko ilmoituksien palkat pitäneet paikkaansa ?? 

Ainakin uudellamaalla on ollut lähihoitajille 18-10€ tuntipalkkoja ja itellä vakkarina on vain 13€/h 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

sitä itsekkin mietin. Mulla oli keikkatyössä kotihoidossa  17e/ tunti, sitten kun menin kysymään pavelutalosta vakituisen työpaikkan 13 euroa / tunti ... silleen wtf*?? mutta kuulemma sen takia mene näin koska kun menet tekemään suoraan työsopimuksen työantajan kanssa (ilman välitysfirma) palkka on TESIn mukaan eli 13 e/ tunti, mutta jos olet vuokratyöntekijä niin palkka voi olla se mitä siellä ilmoituksessa on koska siinä omat diilinsä? Tätä enempää en tiedä miks on niin huikkea ero. Tuo seuraava on minun pohdinta vaan: Varmaan Työnantajan pakko saada jonkun työntekijän tilalle ja on valmis maksamaan vuokrafirmalle mitä vaan? Koska enää kukaan vakituisista suostuu luopumaan vapaaista ...

Keikkarekry latasin ihan mielenkiinnosta, ilmoituksissa näkyy jopa 19 e/ tunti... en menny hakemaan paikka kun sain tarpeeksi kotihoidosta mutta voi olla totta voi olla että ei... kerro miten onnistui, jos käyt testaamassa, please )) 

lisään viellä että oon edelleen siellä vuokrafirman listoilla mutta vuoroja on tullut aika vähän viime aikoina. mistä tuo johtuu en tiedä, toivon että siksi kun kunnat oikeasti miettii vakituisten hoitajien palkankorotuksia ja haluavat luopua tuosta vuokraamisesta 😇

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...