Jump to content
MAINOS

Paras palkka?


kukkis.

Recommended Posts

Missä peruspalkka on paras?

Olishan se kiva tietää, missä maksetaan maan parasta palkkaa.  Vois sitten itsensä sinne ihanata töihin 😉

Tähän vinkkejä 😀

Muokattu - kukkis.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • 1 kuukausi myöhemmin...

Erikoissairaanhoidossa sekä joissakin yksityisissä lääkärikeskuksissa kuten Coronariassa sh-palkat on aika paljonkin paremmat. Sain sh-opiskelijana 2650,- /kk erikoissairaanhoidossa. Valmistuneella palkat tietysti paremmat. Itse kuitenkin valitsin alakseni yksityisen hoitolaitoksen, koska ihastuin niin kaikkiin asukkaisiin ja hoitajiin ja koin, että apuani todella tarvittiin siellä. Enkä voinut jättää heitä vaikka töitä tarjottiin muualtakin. Sain toki neuvoteltua palkkaani hiukan ylemmäs aiemman erityisosaamiseni kautta, mutta ei nyt noihin lukuihin pääse kuitenkaan. Raha on kuitenkin jo riittävä toimeentuloon, että sen lisääminen ei lisää työhyvinvointiani. Toki olen sitä mieltä, että hoitajien palkat tulee olla samalla tasolla kuin esim. insinöörien. Siinä mielessä Suomi on vielä kuin kehitysmaa, että tätä ei olla saatu tehtyä. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

23 tuntia sitten, sir kirjoitti:

Toki olen sitä mieltä, että hoitajien palkat tulee olla samalla tasolla kuin esim. insinöörien. Siinä mielessä Suomi on vielä kuin kehitysmaa, että tätä ei olla saatu tehtyä. 

Monta tuttua insinööriä löytyy ystävistä jne...... mun peruspalkka on muutama satanen päälle 2000, heillä yli 4000. Tietty he saavat myös ylitöistä korvauksen  minä saan tunti tunnista 😭

Että sitä odotellessa 👍

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Pienen paikkakunnan terveyskeskus, työnantajan seututerveyskeskus, reilun 2800e/kk lähtöpalkka kaikilla SH ennen mitään kokemuslisiä ym.

 

Tuskin paras, mutta ihan ok verrattuna edelliseen 2400 euron soppariin :D

Muokattu - Gorsh
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...