Jump to content
MAINOS

Liittoon kuuluminen


kukkis.

Recommended Posts

MAINOS
6 tuntia sitten, kukkis. kirjoitti:

Aina vuodenvaihteessa sitä tekee yhteenvetoa vuodesta ja miettii onko ammattiliittoon kuulumisesta jotakin hyötyä. Mitä mieltä olette?

Ennen ammattiliitot järkkäs jäsenilleen koulutuksia.Illanviettoja ja ties mitä .Itsekin olin aktiivitoimija.Oli ammattiliiton omia vuokramökkejä.Niin! Sehän oli silloin ennen.Mulle riittä kassa sadan euron vuosimaksulla.Kiitos

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla olis vähän toisenlainen näkökulma, mutta samat aiheet. Olen tehyaktiivi ja itseä ärsyttää lähinnä juuri se, että liiton toiminta näyttäytyy meille vain illanistujaisten järjestämisenä ja arpajaispalkintojen miettimisenä. Jäsenmaksun voisi varmaan puolittaa, jos tämmöset ompeluseurat jäisi pois ja toiminta keskittyisi edunvalvontaan. 

3 hours ago, Sebucom60 said:

Ennen ammattiliitot järkkäs jäsenilleen koulutuksia.Illanviettoja ja ties mitä .Itsekin olin aktiivitoimija.Oli ammattiliiton omia vuokramökkejä.Niin! Sehän oli silloin ennen.Mulle riittä kassa sadan euron vuosimaksulla.Kiitos

 

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

2 tuntia sitten, Julma kirjoitti:

Mulla olis vähän toisenlainen näkökulma, mutta samat aiheet. Olen tehyaktiivi ja itseä ärsyttää lähinnä juuri se, että liiton toiminta näyttäytyy meille vain illanistujaisten järjestämisenä ja arpajaispalkintojen miettimisenä. Jäsenmaksun voisi varmaan puolittaa, jos tämmöset ompeluseurat jäisi pois ja toiminta keskittyisi edunvalvontaan. 

 

En ole montaa kertaa liitosta neuvoa ja apua pyytänyt, mutta niiden harvojenkin kohdalla en sitä saanut, pyydettiin että yritäppä nyt itse selvitellä tai tehdä jotain ☹

Työpaikalla kun luottamusmieheltä kyselee,  saa vastauksena usein että "En mä vaan tiedä, kysy liitosta neuvoa" 😫

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Liittoon kuuluminen on kuin vakuutus. Sen merkityksen tajuaa vasta kun paska lentää tuulettimeen. Maksan ilomielin tästä vakuutuksesta. Keväällä on myös tulossa liittokierros. Haluan olla mukana, enkä sivussa ruikuttamassa. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

9 tuntia sitten, Makro kirjoitti:

Liittoon kuuluminen on kuin vakuutus. Sen merkityksen tajuaa vasta kun paska lentää tuulettimeen. Maksan ilomielin tästä vakuutuksesta. Keväällä on myös tulossa liittokierros. Haluan olla mukana, enkä sivussa ruikuttamassa. 

Liittoon kuuluminen on tosi hyvä vakuutus.  Olen kuulunut toiseen liittoon. Eräässä työpaikassa vakituinen työsuhteeni muutettiin hiljaisesti pomojen hyväksymänä määräaikaiseksi ihmisen normaaliin elämään kuuluvan lisääntymisen johdosta ja sitten päättyi siihen. Ei tullut liitto apuun, hyssyteltiin ja oltiin hiljaa. Että sillä tavalla sitä paskaa lensi oikein kunnolla silmille.

Onhan se hyvä että liitot on olemassa, työnantajat hyppis silmille muuten.  Yksittäinen työntekijä vaan usein unohtuu. Ja sen ammattiliiton väen määrän vois myös puolittaa, jonnin joutavia pikku tekijöitä mikä on vain kuluerä jäsenistölle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...