Jump to content
MAINOS

iv lääkkeiden valmiiksi saattaminen


Piankin

Recommended Posts

En nyt tiedä olenko tyhmä vai onko multa mennyt vain jotain ohi. Mutta opiskelen terveydenhoitajaksi vielä viimeistä vuotta. Työskentely sairaalassa kiinnostas, mutta edessä on yksi ongelma.

Ongelma on se, että joo osaan valmistaa iv lääkkeet käyttövalmiiksi kuhan joku on mulle laittanut tarvikkeet valmiiksi. Eli jos vaikka Kefuroksiimi pitää laimentaa niin, jonkun on pitänyt laittaa mulle se laimennin esim keittis valmiiks pöydälle ja sanoo tätä ja ml määrä. Joten fiksummat kertokaa mulle mistä mä löydän itse tän tiedon, koska pitäshän mun tämmönen oppia/osata tulevaisuudessa. Terveysportista jostain joo varmana tieto löytyy, mutta kotikoneella sellaista pääse selailemaan. Saatika ikinä en oo oikeesti löytäny mitään tällästä tietoa sieltä. Joten auttakaa tätä hölmöä. Mistä löydän tietoa iv lääkkeiden valmiiksi saattamisesta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kulloinkin käytössä olevan valmisteen pakkausselosteesta. Tosin asioiden helpottamiseksi monissa yksiköissä on valmiiksi printattuna yleisimpien valmisteiden laimennusohjeet.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...