Jump to content
MAINOS

Perehdytys


Ativan5mg

Recommended Posts

MAINOS

Hei, samaa olen pohtinut. Aloitin Toukokuussa Esperillä työt vanhustenhoidossa. Vieläkään ei olla perehdytetty…sitten jaksetaan valittaa kun en tiennytkään jotain pientä juttua. Itku kurkussa saa aina tulla kotiin. Työlistatkin luokkaa ilta aamu ilta aamu… vapaa.. aamu ilta… vp. Yö yö yö yö yö… aivan ihastuttavaa olla ilman perehdytystä yökkönä yksin vastuussa 25 vanhuksesta… Ilmeisesti perehdytys on nykypäivänä kantapään kautta oppimista… kera valittamisen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

2 tuntia sitten, patriciaas- kirjoitti:

Hei, samaa olen pohtinut. Aloitin Toukokuussa Esperillä työt vanhustenhoidossa. Vieläkään ei olla perehdytetty…sitten jaksetaan valittaa kun en tiennytkään jotain pientä juttua. Itku kurkussa saa aina tulla kotiin. Työlistatkin luokkaa ilta aamu ilta aamu… vapaa.. aamu ilta… vp. Yö yö yö yö yö… aivan ihastuttavaa olla ilman perehdytystä yökkönä yksin vastuussa 25 vanhuksesta… Ilmeisesti perehdytys on nykypäivänä kantapään kautta oppimista… kera valittamisen.

Sorry mutta tuollaiset firmat pitää kiertää kaukaa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Mä oon tehny töitä keikkalaisena ilman perehdytystä ja nyt ekaa kertaa kesä sijaisena. Sain myös ekaa kertaa perehdytyksen työhöni, mikä oli aika jees. Monet kerrat minäkin poistunut töistä itku kurkussa kun en ole jotain tiennyt ja vieläkin näitä tapahtuu. Toisaalta olen vuosien varrella oppinut ottamaan palautteen vastaan ja vastaamaan siihen että "kiitos tiedosta, nyt tiedän tämän ensi kerralla". Jos vittuilu ja nalkutus on jatkunut, vastaan"toivottavasti sulla on sellanen päivä minkä ansaitset. Mun päivä tulee olemaan loistava". Usein menee suut suppuun näillä kommenteilla.

On työnantajan vastuulla jos perehdytystä ei ole ollut tai jos sen laatu on huonoa. Rohkeasti vaan pomon juttusille asian tiimoilta ja aina on mahdollista valittaa muutamia pykäliä ylöspäin jos lähipomo ei ota kuuleviin korviinsa. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...