Jump to content
MAINOS

Suursuon sairaala


miina

Recommended Posts

MAINOS

Itse tein sinne keikkaa joskus hoitsukoulun alkuaikoina. Siitä on jo jonkin aikaa, joten en kauheasti tiedä, millaista siellä nykyisin on. Osastoja on yhteensä 7, joista osa jaettu kahteen yksikköön. 1 osaston puolikas toimii infektio- osastona (os.22), ja kaksi puolikasta osastoa aivovammayksikköinä. Loput ovat tavallisia pitkäaikais osastoja, joissa enimmäkseen raskashoitoisia, täysin autettavia vuodepotilaita.

Infektio- osastosta  tykkäsin, samoin os. 10:stä, joka on tavallinen pitkäaikais- osasto. Aivovammayksiköissä en ole koskaan ollut.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olen vuoden työskennellyt kympillä. Mukava paikka oli. Raskastahan homma on, mutta kympillä ainakin henkilökunta on niin mahtava ja ilmapiiri, että ei työn raskautta siinä huomannut. Tällöin toinen käytävä oli jonkinverran raskaampi kuin toinen mutta se vaihtelee niin paljon.

Suosittelen etenkin kymppiä.  *pyhimys*

 

"Synkältä näyttää, mutta onneksi valopilkkuja on näkyvissä." -Ihaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juuh, kolme vuotta olen tuossa talossa työskennellyt ja just tuota 22/inf voin suositella lämpimästi, samoin aivovammayksikköjä *pyhimys*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on alkuajoilta tosi hyvät muistot perus-22slta, infektion naapurista. Väki on siellä ollut käsittääkseni hyvin pysyvää, eli toivottavasti ilmapiiri ei ole muuttunut. Missään en niin raskashoitoisia potilaita ole kokenut niin kevyesti (fyysisesti) hoitavani. Hyvä ilmapiiri puolitti potilaiden painonkin, tuntuu.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Tästäkin on ketju varmasti jo aiemmin, mutta olisko kellään tuoretta tietoa millaisia osastot on ? Tiedän että on pitkäaikaissairaala. Os. 22 on ilmeisesti infektio-osasto. Onko siellä mitään aivohalvauskuntoutus tms. kuntoutusosastoa, vai onko kaikki perus pitkäpuolen osastoja ?

3 lapsen äiti

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...

MRSA OSASTOLLA huono työilmapiiri

MRSA osastolla 22 mielestäni hyvä ilmapiiri. En menisi keikalle 23, 24 ja 14 osastoille. Muut menettelee. Aivovammaosastosta on yleisesti pidetty kuten infektioyksiköstä.

--Oman Hoitonsa Asiantuntija!! --

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 vuotta myöhemmin...

Onkos joku ollut palleatiivisella osastolla? Millainen osasto, onko raskas henkisesti ja /tai fyysisesti? Työilmapiiri?

"Kyllä on jännittävää elää,ajatteli Muumipeikko. Kaikki voi hetkessä kääntyä ylösalaisin-ilman mitään syytä."(Muumipappa ja meri)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...
Wednesday, March 16, 2016 klo 19.29, Vieras kirjoitti:

Meinaakko 10:piä?

10 on geriatrinen kuntoutusosasto. 21 on palliatiivinen. Kiinnostaisi tietää millä tavalla palliatiivinen on kaamee?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 vuotta myöhemmin...
MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...