Jump to content
MAINOS

Rokotustodistus


safia

Recommended Posts

Tulipas keikkafirmalta seuraava maili; Hei! On erittäin tärkeää, että kaikki keikkatyöntekijämme laittavat meille tiedon kun ovat ottaneet koronarokotteen( laita erikseen kuva ensimmäisestä ja toisesta rokotekerrasta)! Mikäli olet siis saanut rokotteen, etkä ole siitä vielä ilmoittanut meille niin laita välittömästi kuva minulle Omakanta- palvelusta, jossa näkyy tieto rokotuksesta, sekä oma nimesi.

Kysymys; mennäänkö lain mukaan?

Itse en firmalle keikkaile, sairaanhoitajille ei keikkoja isommin ollut.

En ole rokotevastainen, itse työskentelen koronarokottajana.

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ei kai se sinänsä laitonta ole pyytää... mutta vastaamatta jättämisestä ei voi olla mitään seurausta.

Epäasiallista ja epäammattimaista kyllä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tunti sitten, jupet kirjoitti:

Ei kai se sinänsä laitonta ole pyytää... mutta vastaamatta jättämisestä ei voi olla mitään seurausta.

Epäasiallista ja epäammattimaista kyllä.

Keikkalaiselta siis voidaan pyytää/vaatia todistus mutta sitten työpisteessä voi olla vakkareita jotka eivät tule ottamaan koronarokusta ja eivät ole ottaneet myöskään vuosiin Influenssarokotetta!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En halua työskennellä hoitoalalla. Ja näitä syitä siihen tippuu joka päivä lisää.  Olen tehnyt oikean valinnan. 

Hoitoala on surkeista surkein, en tiedä mitään muuta alaa jossa työntekijöitä kyykytetään ja siihen vielä useimmat suostuvat. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

56 minutes ago, Sebucom60 said:

Keikkalaiselta siis voidaan pyytää/vaatia todistus mutta sitten työpisteessä voi olla vakkareita jotka eivät tule ottamaan koronarokusta ja eivät ole ottaneet myöskään vuosiin Influenssarokotetta!

Ei voida vaatia! 

Pyytää sinänsä saa vaikka mitä, mutta ei voi olla mikään pakko moiseen suostua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1 tunti sitten, jupet kirjoitti:

Ei voida vaatia! 

Pyytää sinänsä saa vaikka mitä, mutta ei voi olla mikään pakko moiseen suostua.

Joo ei todellakaan!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

9.2.2021 klo 13.54, safia kirjoitti:

 

Kysymys; mennäänkö lain mukaan?

 

Ei.

Kyse on pelkästään hölmöilystä jonka ei pitäisi aiheuttaa kenessäkään mitään toimenpiteitä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

9.2.2021 klo 13.54, safia kirjoitti:

Tulipas keikkafirmalta seuraava maili; Hei! On erittäin tärkeää, että kaikki keikkatyöntekijämme laittavat meille tiedon kun ovat ottaneet koronarokotteen( laita erikseen kuva ensimmäisestä ja toisesta rokotekerrasta)! Mikäli olet siis saanut rokotteen, etkä ole siitä vielä ilmoittanut meille niin laita välittömästi kuva minulle Omakanta- palvelusta, jossa näkyy tieto rokotuksesta, sekä oma nimesi.

Kysymys; mennäänkö lain mukaan?

Itse en firmalle keikkaile, sairaanhoitajille ei keikkoja isommin ollut.

En ole rokotevastainen, itse työskentelen koronarokottajana.

 

Tämä menee jo överiksi... ei voi vaatia keneltäkään YHTÄÄN MITÄÄN kun kyse on vapaaehtoisesta rokotesta. 🙄

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eihän nyt missään ole vaadittu todistusta koronarokotuksista, vain pyydetty. Todistus koronarokotuksista vain helpottaa sinun mahdollisuuksiasi saada keikkatyötä, kun useat työnantajat velvoittavat keikkalaisilta koronarokotteen ottamista vaikka oma henkilökunta ei ole vielä rokotettu. Työnantaja voi pyytää, mutta laki ei velvoita. 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...