Jump to content
MAINOS

Kaipaan neuvoa


Ativan5mg

Recommended Posts

Nyt alkaa olla lähellä irtisanominen, ei taida olla enää muuta vaihtoehtoa. Työskentelen mielenterveys-ja päihdeasiakkaiden yksikössä lähellä pääkaupunkiseutua eli asukaskunta värikästä. Työskentelemme yksin viikonloppuna vuoroissa tähän päälle varallaolopäivystys. Asukkaita 30 ja tähän päälle 2 intervalliasuntoa joihin mahdollisuus tulla myös viikonloppuina joku joka sitä tarvitsee eli huonossa kunnossa oleva. Yksi asukas vaatii melkein joka viikonloppu poliisin soiton paikalle koska on aggressiivinen ja kännissä ja uhkailee jatkuvasti työssä olevaa hoitajaa. Liiton kanssa olen asiasta soitellut mutta apua ei tule..luottamusmies ja työsuojeluvaltuutettu on yksi iso vitsi...Avi käskee kääntyä luottamusmiehen puoleen mutta voin sanoa, heistä ei ole apua... he vievät asian viiveellä esimiehelle joka ei todellakaan tee asialle mitään ja asia jää siihen. En viitsi yksin taistella koko ajan koska muut hoitajat vetäytyvät. En tiedä mitä ihmettä he pelkäävät. Koska itse ovat yhtä kuormittuneita tilanteesta. Miten hoitoalalla on aina niin pelokkaita hoitajia etteivät uskalla puoliaan pitää.. Niin kysymys, osaako kukaan neuvoa mitä teen? Alkaa kuormittamaan tilanne liikaa. Esimiehelle olen kyllä asioista sanonut suoraan. Ei auta. Olen kokenut sairaanhoitaja. Mutta kokemuta ei aiemmin tällaisesta paikasta ole koska olen työskennellyt sairaalassa missä henkilökuntaa on. Olen hämilläni, ettei liitto tai Avi auta joihin lapsenomaisesti olen uskonut. Tai se, että luottamusmies ja työsuojeluvaltuutettu ovat yksi vitsi. 

  • Hämmentynyt 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
6 tuntia sitten, Ativan5mg kirjoitti:

Nyt alkaa olla lähellä irtisanominen, ei taida olla enää muuta vaihtoehtoa. Työskentelen mielenterveys-ja päihdeasiakkaiden yksikössä lähellä pääkaupunkiseutua eli asukaskunta värikästä. Työskentelemme yksin viikonloppuna vuoroissa tähän päälle varallaolopäivystys. Asukkaita 30 ja tähän päälle 2 intervalliasuntoa joihin mahdollisuus tulla myös viikonloppuina joku joka sitä tarvitsee eli huonossa kunnossa oleva. Yksi asukas vaatii melkein joka viikonloppu poliisin soiton paikalle koska on aggressiivinen ja kännissä ja uhkailee jatkuvasti työssä olevaa hoitajaa. Liiton kanssa olen asiasta soitellut mutta apua ei tule..luottamusmies ja työsuojeluvaltuutettu on yksi iso vitsi...Avi käskee kääntyä luottamusmiehen puoleen mutta voin sanoa, heistä ei ole apua... he vievät asian viiveellä esimiehelle joka ei todellakaan tee asialle mitään ja asia jää siihen. En viitsi yksin taistella koko ajan koska muut hoitajat vetäytyvät. En tiedä mitä ihmettä he pelkäävät. Koska itse ovat yhtä kuormittuneita tilanteesta. Miten hoitoalalla on aina niin pelokkaita hoitajia etteivät uskalla puoliaan pitää.. Niin kysymys, osaako kukaan neuvoa mitä teen? Alkaa kuormittamaan tilanne liikaa. Esimiehelle olen kyllä asioista sanonut suoraan. Ei auta. Olen kokenut sairaanhoitaja. Mutta kokemuta ei aiemmin tällaisesta paikasta ole koska olen työskennellyt sairaalassa missä henkilökuntaa on. Olen hämilläni, ettei liitto tai Avi auta joihin lapsenomaisesti olen uskonut. Tai se, että luottamusmies ja työsuojeluvaltuutettu ovat yksi vitsi. 

Sun pitää vaihtaa työpaikkaa! Sinusta ollaan varmaankin hyvinkin kiinnostuneita muualla ja arvostetaan kokemustasi.Tuohan on liian jännän äärellä elämistä!

Muokattu - Sebucom60
  • Tykkää 3
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näin teenkin.  Onneksi tällä alueella hoitoalan töitä riittää sairaanhoitajille. Ja jos ei löydy hyvää paikkaa missä työturvallisuusasiat on kunnossa, vaihdan alaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

3 tuntia sitten, Ativan5mg kirjoitti:

Näin teenkin.  Onneksi tällä alueella hoitoalan töitä riittää sairaanhoitajille. Ja jos ei löydy hyvää paikkaa missä työturvallisuusasiat on kunnossa, vaihdan alaa.

Ne on oltava! Hyvää alkavaa vuotta 2021 meille kaikille!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

50 minuuttia sitten, Sebucom60 kirjoitti:

Ne on oltava! Hyvää alkavaa vuotta 2021 meille kaikille!

Hyvää uutta vuotta kaikille <3 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vaihda työpaikkaa. Olet Sh, löydät kyllä uuden työn. Älä uhraa elämääsi ja terveyttäsi huonon työpaikan vuoksi. Itse olen mieluummin vaikka työtön, kuin huonossa työpaikassa. Meidän on arvostettava itse itseämme, työnantaja ei sitä tee. Hyvää ja parempaa vuotta 2021.🙂

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vuoden 2021 alusta en kuulu enää Tehyyn, koska en ole saanut vastausta miksi maksan jäsenmaksua.  

Mikään ala ei ole niin huonosti hoidettu kuin hoitoala.  Olen useasti ollut yhteydessä Tehyyn ja oman työpaikkani luottamusmieheen .... mitään ei ole tehty. 

Minun ohjeeni on, vaihda alaa.

Muokattu - kukkis.
  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

2 hours ago, kukkis. said:

Olen useasti ollut yhteydessä Tehyyn ja oman työpaikkani luottamusmieheen .... mitään ei ole tehty. 

Tästä kannattaisi ehkä nimenomaan sinne Tehyyn laittaa palautetta.

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Nostin kissan pöydälle, tuloksena olen musta lammas mutta saimme lisää henkilökuntaa 🙂. Huvittavinta on se että henkilökunnasta suurin osa olikin yhtäkkiä sitä mieltä että näillä resursseilla pärjätään eikä ongelmaa ole.. se on kumma miten hoitoalalla suurin osa hoitajista itkee esimiehen selän takana mutta kun asiasta pitäisi julkisesti puhua, ongelmaa ei enää ole. Silti huudetaan lisää palkkaa sosiaalisessa mediassa :D . Sen olen huomannut, ettei työkavereihin tällä alalla voi todellakaan luottaa...hyvin pieneen osaan ja tässä tilanteessa yhteen ja ainoaan hoitajaan 10 hoitajan työryhmästä. 

  • Tykkää 4
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Saman koin muutama vuosi sitten kun omainen melkein kävi päälle, olin yksityisellä puolella töissä. Tein valituksen esimiehelle jota kiinnosti vain omaisen vointi. Lähdin siitä paskasta enkä ikinä palaa.

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työttömänä möllötän. Sanotaan, että hoitoalalalla ei voi olla työttömänä, mutta kyllä voi. Mieluummin työttömänä, kuin huonossa työpaikassa, aliarvostettuna, hyväksikäytettynä ja loppuunpalaneena, huonona, väsyneenä ns. hoitajana.  Suomessa tulee olemaan todellinen ongelma, vanhuspuolen rekrytoinneissa, koska kukaan ei halua alalle töihin, nykyisillä ehdoilla. Kuka jaksaa hoitaa vanhuksia huonolla palkalla, 3- vuorotyössä, alimiehitetyissä, surkeasti johdetuissa paikoissa? Olet siivooja, keittiöduunari,  roskakuski, kirjaaja, pyykkäri, suihkuttaja, vaipanvaihtaja, lääkkeidenantaja, syöttäjä, omaisten kanssa taisteleva, aikoja tilaava , lihavaksi, tyhmäksi ja rumaksi haukuttu, tyhmä hoitaja. 

 , 

 

 

 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...