Jump to content
MAINOS

Taistelua sieluista...


EPeLi

Recommended Posts

Näin opiskelujen alussa, näyttää olevan käynnissä taistelu kolmen liiton välillä uusista jäsenistä.  ???Kahden liiton edustajan esitelmien välillä suuri ero, liekkö sitten myös toiminnassa. Mielenkiinnolla odotan vielä kolmatta mitä sillä olisi annettavaa. Tähän mennessä Tehy on vakuuttanut toimillaaan sain myös vastauksia myöhemmin sähköpostilla niin kuin oli sovittu. Onhan tässä vielä aikaa pohtia varsinaita jäsenyyttä. Haluaisiko joku kommentoida asiaa? :-

Jos luovut tupakasta, viinistä ja rakastelusta, et itse asiassa elä kauemmin, elämä vain tuntuu pidemmältä. (Clement Frend)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Liity kaikkiin opiskelijana, valitse kun valmistut.

Erittäin komps!

Tehy, SuPer, JHL ainakin....kerää lehdet, ota kynät ja pipot ja muun sälän.

Valitset, kun valmistut :D.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En tiedä muiden järjestöjen eduista, mutta tehystä opiskelija saa mm. kohtuullisen hyvät vakuutusedut opiskelijajäsenenä.

Mutta, kuten muutkin sanoivat, niin varmasti on järkevää käyttää kaikki edut hyödykseen, jos ja kun se on mahdollista:)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse oon kanssa tehyssä ja superissa molemmissa. Nyt kun tuli tästä topikista mieleen niin pitänee liittyä jhl:äänkin. Tosiaan opiskelijajäsenyys ilmasta ja ainakin kaksi ensinmainittua lähettää kotiin ajoittain luettavaa ja superilta sain näppärän taskukalenterinkin postissa.

Myös tehyn kalenterista olen kuullut jotain huhuja mutta ei ole näkynyt tai kuulunut, samoin on jäsenkorttini laita. Vastaukseksi sain kun kyselin perään että ne toimittelee niitä sitten joskus kun ehtivät..ei nyt parissa viikossa ole ehtinyt.

Tehyssä se hyvä puoli että saat lisää palkkaa myös opiskeluaikana, joskin ero on aika minimaalinen, enkä tiedä toimiiko joka paikassa, mutta itse saan tupakka-askin joka tiliin lisää =)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitkälti samaa mieltä kuin edelliset. Kaikkiin vaan, saat lehdet ja kynätaskut yms. Tehy, sh-liitto ja klö-liitto, valmistuttuani kaksi jäi :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehy hoitaa taloudellisen edunvalvonnan, sopimusneuvottelut jne.. sh-liitto klö-liitto sekä muut Tehyn yhteistyöjäsenjärjestöt ns. ammatillista edunvalvontaa. Ilmeiseti hiiolahoille jäi Tehy ja toinen yhteistyöjäsenjärjestöstä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...