Jump to content
MAINOS

Irtisanoutuakko vakkaripaikasta...


ninnuli

Recommended Posts

Tässä pähkäilen sanoutuako irti nykyisestä työpaikasta. Mielellään kuulisin kokemuksia jos joku on ollut samassa tilanteessa.

Olen itse kunnallisella puolen vakituisessa työsuhteessa sairaanhoitajana. Tietyllä tavalla tykkään työstäni, mutta... Joku vain tökkii ja kaipasin muualle töihin. 

Nyt minulla on mahdollisuus mennä puoleksi vuodeksi määräaikaiseksi eri työhön mikä minulla kiinnostaisi todella paljon. Virkavapaata ei myönnetty, kun sitä kysyin.

Nyt olen miettinyt, että olenko hullu jos sanon itseni irti vakituisesta työpaikasta ja lähden määräaikaiseen pestiin missä ei ole jatkosta mitään tietoa. Ajatukset menee kyllä niin laidasta laitaan....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Itse irtisanouduin vakkaripaikasta enkä ole katunut. Vanhassa työpaikassa tuli Burn out ja masennus. Aluksi olin virkavapaalla ja sitten irtisanouduin. 

Alalla kuitenkin on työpaikkoja. Miinuksena näkisin vain sen, että lomat on alettava keräämään alusta.

Tsemppiä jatkoon😁

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

30.8.2020 klo 12.17, ninnuli kirjoitti:

Tässä pähkäilen sanoutuako irti nykyisestä työpaikasta. Mielellään kuulisin kokemuksia jos joku on ollut samassa tilanteessa.

Olen itse kunnallisella puolen vakituisessa työsuhteessa sairaanhoitajana. Tietyllä tavalla tykkään työstäni, mutta... Joku vain tökkii ja kaipasin muualle töihin. 

Nyt minulla on mahdollisuus mennä puoleksi vuodeksi määräaikaiseksi eri työhön mikä minulla kiinnostaisi todella paljon. Virkavapaata ei myönnetty, kun sitä kysyin.

Nyt olen miettinyt, että olenko hullu jos sanon itseni irti vakituisesta työpaikasta ja lähden määräaikaiseen pestiin missä ei ole jatkosta mitään tietoa. Ajatukset menee kyllä niin laidasta laitaan....

Jos sanot itsesi nyt irti ja töitä tiedossa niin ei tarvi kelata karessejakaan ja keikkojahan kyllä riittää.Kun vakkarityö alkaa tökkimään niin jatkaminen on vain pelkkää tekohengitystä ja pään kasassa pitämistä!

  • Tykkää 2
  • Kiitos 1
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hommaa opiskelupaikka, voit jäädä opintovapaalle, siitä työnantaja ei voi kieltäytyä. Opiskelupaikka voi olla mikä tahansa, kunhan pysyt kirjoilla. Voit silti tehdä töitä muualla, kun et nosta koulutusrahaa.  Nykyään työelämässä pitää olla kiero. Kun työnantaja ei pelaa rehellisesti täytyy työntekijänkin ottaa kovat käyttöön.

  • Tykkää 2
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 6 kuukautta myöhemmin...

Lähdin työpaikastani kaksi kertaa aikaisemmin. Mutta ennen kuin muutan toiseen työpaikkaan, varmistin, että seuraava työpaikkani on vakituinen. Nyt kun melkein kaikki terveysalueen työpaikat tarvitsevat hoitajia, mielestäni on suuri mahdollisuus, että pysyt vakituisena kuuden kuukauden sopimuksen jälkeen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...