Jump to content
MAINOS

Auringonhattu-uute tehotonta


OldOne

Recommended Posts

Monet meistä käyttää auringonhattu-uutetta flunssan hoitoon vaikka sen tehosta ei tieteellistä näyttöä olekkaan. Nyt asia on tutkittu. MTV3:n poliklinikka sivut uutisoivat tutkimuksesta, johon oli osallistunut toista sataa flunssapotilasta. Tuloksien mukaan uutteella ei näytä olevan minkäänlaista tehoa flunssan nujertamisessa.

Lue lisää: http://lyhytlinkki.net/?yh7wsw3i

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Sen teho perustuukin itsesuggestioon. Flunssaa on hauskempi sairastaa, kun on ottanut jotain "lääkettä". Itse kallistun Martellin puoleen..tai siis se kallistuu minulle...

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tai sitten uutteen sisältämään kaiken parantavaan mystiseen ainesosaan joka usein lyhennetään termillä spir. fort. :D

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 8 kuukautta myöhemmin...

Ainaskin se kurkkukipuun auttaa kun ottaa vähän raakaana. Mutta toisaalta taitaa olla sama vaikuttava aine kuin konjakissakin. :-

Aina saa hävetä ja kärsiä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 vuotta myöhemmin...
Vieras: inkeri 59

Kyllä se ainakin lauluääntä kirkastaa. Olen käyttänyt sitä ennen esiintymistä joskus kun ääni on ollut karhea. Monet ammattilaulajat käyttävät sitä ja tehoa on ainakin äänen kirkkauteen. En tiedä konjakin vaikutuksesta kun en moista myrkkyä saa kurkusta edes alas.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehotonta tai ei, minulla ainakin auttaa usein. Sitä pitää vaan ottaa heti ensioireiden ilmaannuttua, jo päälle ehtinyttä flunssaa se ei paranna. Olen saanut monet flunssat vältettyä (tai siirrettyä eteenpäin?) auringonhattu-uutteen avulla. Itsesuggestiota tai oikeaa vaikuttavuutta, ihan sama. Toimii ja olen tyytyväinen eikä vaikutustavalla ole väliä.

"Livet är ett äventyr, sa Snusmumriken förtjust." -Tove Jansson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Menneinä nuoruusvuosina tuli flunssaa usein sairastetuksi ja auringonhattua nautituksi. Luulin kyllä sen auttaneen. Flunssaa ei ole ollut vuosiin. Jospa syynä onkin auringonhatun pitkäaikaisvaikutus ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: WayUnderPayd

Menneinä nuoruusvuosina tuli flunssaa usein sairastetuksi ja auringonhattua nautituksi. Luulin kyllä sen auttaneen. Flunssaa ei ole ollut vuosiin. Jospa syynä onkin auringonhatun pitkäaikaisvaikutus ;D

Ei saa unohtaa lume-vaikutusta. Syötetäänhän niitä yhdelle jos toiselle ja kummasti auttaa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...