Minttunen Posted June 28, 2020 Posted June 28, 2020 Olen siirtynyt hoitoalan kunnalliselle puolelle valtion palveluksesta. Työkokemusta entuudestaan yli 15 vuotta, hoitoalalla nyt 2. Lomapäivien määrä nousi tänä keväänä 25:een. Onko aiemmalla työkokemuksella merkistystä, kun määritetään lomaan oikeuttavien päivien määrää kun se on eri alalta? Tulin ajatelleeksi asiaa vasta nyt, en ole kysynyt vielä muualta.
Sebucom60 Posted June 28, 2020 Posted June 28, 2020 18 minuuttia sitten, Minttunen kirjoitti: Olen siirtynyt hoitoalan kunnalliselle puolelle valtion palveluksesta. Työkokemusta entuudestaan yli 15 vuotta, hoitoalalla nyt 2. Lomapäivien määrä nousi tänä keväänä 25:een. Onko aiemmalla työkokemuksella merkistystä, kun määritetään lomaan oikeuttavien päivien määrää kun se on eri alalta? Tulin ajatelleeksi asiaa vasta nyt, en ole kysynyt vielä muualta. Joitain aikaisempia työkokemuksia tosiaan hyväksytään mutta mun mielestä niiden on jotenkin liityttävä alaan.Kannattaa selvittää ja kysyä henkilöstöasiainosastolta.
Recommended Posts