Jump to content
MAINOS

p.o analgeetit


Telaketju

Recommended Posts

MAINOS

lekurit taiteilee Tramalin ja Panacodin välillä.omasta mielestä Panacod toimii paremmin.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

lekurit taiteilee Tramalin ja Panacodin välillä.omasta mielestä Panacod toimii paremmin.

Itte olen syönyt niin paljon Panocod:a selkä särkyyn et Tramal tehoo paremmin, mutta siitä mulla menee nuppi sekaisin(tosin sehän on jo muutenkin ;)).

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yleisemmin tramal aiheuttaa sekavuutta, varsinkin vanhemmilla ihmisillä. Itse olen joutunut molempia lääkkeitä testaamaan, ja selkeästi parempi apu on ollut panacodista.

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: tirlittan

Tulehduskipulääkkeen ottaminen on indisoitua, jos tilaan liitty inflammaatio. Muutoin parasetamoli + kodeiini tai tramadoli.

Panacodin max annostus on 2x4, miksi siis ottaa buranaa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

joo,mandibulan ostiitti +sinuiitti yhtäaikaa,kivut on helvetti potenssiin 10 cry.png

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Aika yksilöllistä tuo kipulääkkeisiin reakointi. Itse ihan lääkehumalassa jo Burana 800 mg tabl., ettei siihen välttämättä sen kovempia aineita tarvita. Enkä enää ikuna erehdy ottaan kahta 25 mg Ketomex tabl. Uni tuli kyllä hyvin, mutta sänky keikkui. Taitaa olla yhtä huono lääkepää, kuin viina pääkin. Halvaks tulee...  ;D

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Enkä enää ikuna erehdy ottaan kahta 25 mg Ketomex tabl. Uni tuli kyllä hyvin, mutta sänky keikkui. Taitaa olla yhtä huono lääkepää, kuin viina pääkin.

Mulla menee parasta aikaa Ketomex 50mg x 3. Eikä tunnu missään. Onneksi. Särky on siis poissa.  ;D

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

lekurit zoomas troppeja viime taudin aikaan kunnolla,myös ketorin 100mgx3 ja tramal 100mgx4 ja nippa nappa jeesas.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Uusimaalaisella 'synnytysklinikalla' oli -99 heinäkuussa aiheesta seuraavanlainen kokeilu: Ketorin 100mg x 1-3 ainoana post op analgeettina sektion jälkeen, eli 1. pop aamuna ensin sängystä suihkuun, sitten kipulääke huiviin. Ei paljon naurattanut vaimoa eikä minua. Eikä muuten menty kyseiseen erikoissairaanhoidon yksikköön 2. sektion tiimoilta... ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jännää kun tramadoli (jota selkäsärkyihin joskus nappailen) aiheuttaa itsellä sellaista hassua unettomuutta, eikä siis lainkaan väsymystä kuten useimmilla. Pystyy käyttämään yövuorossa piristeenäkin.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

maha-alueen tms. särkyihin panacod x 2 (1-3 kertaa päivässä) ja kaveriksi 1 tabletti Litalginia. Itseaiheutettuihin päänsärkyihin / pahoinvointeihin suosittelen heti aamusta: panacod x 1, metopram 10mg (p.o) ja kyytipojaksi vaikka lonkeroa (tai kaljaa tai siideria.. jotain alkoholipitoista??) !!  ;D :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itseaiheutettuihin päänsärkyihin / pahoinvointeihin suosittelen heti aamusta: panacod x 1, metopram 10mg (p.o) ja kyytipojaksi vaikka lonkeroa (tai kaljaa tai siideria.. jotain alkoholipitoista??) !!  ;) ;D

Jäi sitten hieman epäselväksi mihin perustui mutta ainakin varmaan pitkäkestoisuuteen se, että päihdelääkäri suositteli krapulaan edellisenä iltana ottamaan jotain koksibia (Celebra, Vioxx, Bextra...). Panacodia ei kait ekana krappislääkkeenä oikein suositella, se kun metaboloituu maksassa joka muutenkin on siinä vaiheessa kovilla. Pienet annokset tuskin haittaavat jos on terve ihminen.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...