Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

Telaketju

p.o analgeetit

Recommended Posts

Telaketju   
Telaketju

kokemuksia?ketorin100mg +2kpl panacod tuntuu toimivan.(+ pari keppanaa)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: medi   
Vieras: medi

No kodeiinihan muuttuu kropassa morfiiniks, eli on ainakin euforisempi olo.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Telaketju   
Telaketju

lekurit taiteilee Tramalin ja Panacodin välillä.omasta mielestä Panacod toimii paremmin.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Teemu   
Teemu

lekurit taiteilee Tramalin ja Panacodin välillä.omasta mielestä Panacod toimii paremmin.

Itte olen syönyt niin paljon Panocod:a selkä särkyyn et Tramal tehoo paremmin, mutta siitä mulla menee nuppi sekaisin(tosin sehän on jo muutenkin ;)).

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Ketorin   
Ketorin

Yleisemmin tramal aiheuttaa sekavuutta, varsinkin vanhemmilla ihmisillä. Itse olen joutunut molempia lääkkeitä testaamaan, ja selkeästi parempi apu on ollut panacodista.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
minde   
minde

kokemuksia?ketorin100mg +2kpl panacod tuntuu toimivan.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: tirlittan   
Vieras: tirlittan

Tulehduskipulääkkeen ottaminen on indisoitua, jos tilaan liitty inflammaatio. Muutoin parasetamoli + kodeiini tai tramadoli.

Panacodin max annostus on 2x4, miksi siis ottaa buranaa?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
minde   
minde

Panacodin max annostus on 2x4, miksi siis ottaa buranaa?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Telaketju   
Telaketju

joo,mandibulan ostiitti +sinuiitti yhtäaikaa,kivut on helvetti potenssiin 10 cry.png

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
minde   
minde

niin tai M53.1, johon liittyy lihastulehdus... ;)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Ensihoitaja   
Ensihoitaja

Aika yksilöllistä tuo kipulääkkeisiin reakointi. Itse ihan lääkehumalassa jo Burana 800 mg tabl., ettei siihen välttämättä sen kovempia aineita tarvita. Enkä enää ikuna erehdy ottaan kahta 25 mg Ketomex tabl. Uni tuli kyllä hyvin, mutta sänky keikkui. Taitaa olla yhtä huono lääkepää, kuin viina pääkin. Halvaks tulee...  ;D

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
eh-neito   
eh-neito

Enkä enää ikuna erehdy ottaan kahta 25 mg Ketomex tabl. Uni tuli kyllä hyvin, mutta sänky keikkui. Taitaa olla yhtä huono lääkepää, kuin viina pääkin.

Mulla menee parasta aikaa Ketomex 50mg x 3. Eikä tunnu missään. Onneksi. Särky on siis poissa.  ;D

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Telaketju   
Telaketju

lekurit zoomas troppeja viime taudin aikaan kunnolla,myös ketorin 100mgx3 ja tramal 100mgx4 ja nippa nappa jeesas.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: Parta   
Vieras: Parta

Uusimaalaisella 'synnytysklinikalla' oli -99 heinäkuussa aiheesta seuraavanlainen kokeilu: Ketorin 100mg x 1-3 ainoana post op analgeettina sektion jälkeen, eli 1. pop aamuna ensin sängystä suihkuun, sitten kipulääke huiviin. Ei paljon naurattanut vaimoa eikä minua. Eikä muuten menty kyseiseen erikoissairaanhoidon yksikköön 2. sektion tiimoilta... ;)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pernasoppa   
Pernasoppa

Jännää kun tramadoli (jota selkäsärkyihin joskus nappailen) aiheuttaa itsellä sellaista hassua unettomuutta, eikä siis lainkaan väsymystä kuten useimmilla. Pystyy käyttämään yövuorossa piristeenäkin.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: kyyti   
Vieras: kyyti

maha-alueen tms. särkyihin panacod x 2 (1-3 kertaa päivässä) ja kaveriksi 1 tabletti Litalginia. Itseaiheutettuihin päänsärkyihin / pahoinvointeihin suosittelen heti aamusta: panacod x 1, metopram 10mg (p.o) ja kyytipojaksi vaikka lonkeroa (tai kaljaa tai siideria.. jotain alkoholipitoista??) !!  ;D :)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Pernasoppa   
Pernasoppa

Itseaiheutettuihin päänsärkyihin / pahoinvointeihin suosittelen heti aamusta: panacod x 1, metopram 10mg (p.o) ja kyytipojaksi vaikka lonkeroa (tai kaljaa tai siideria.. jotain alkoholipitoista??) !!  ;) ;D

Jäi sitten hieman epäselväksi mihin perustui mutta ainakin varmaan pitkäkestoisuuteen se, että päihdelääkäri suositteli krapulaan edellisenä iltana ottamaan jotain koksibia (Celebra, Vioxx, Bextra...). Panacodia ei kait ekana krappislääkkeenä oikein suositella, se kun metaboloituu maksassa joka muutenkin on siinä vaiheessa kovilla. Pienet annokset tuskin haittaavat jos on terve ihminen.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille