Telaketju Posted July 10, 2004 Posted July 10, 2004 kokemuksia?ketorin100mg +2kpl panacod tuntuu toimivan.(+ pari keppanaa) "to ride,shoot straight and speak the truth"
Guest medi Posted July 10, 2004 Posted July 10, 2004 No kodeiinihan muuttuu kropassa morfiiniks, eli on ainakin euforisempi olo.
Telaketju Posted July 11, 2004 Author Posted July 11, 2004 lekurit taiteilee Tramalin ja Panacodin välillä.omasta mielestä Panacod toimii paremmin. "to ride,shoot straight and speak the truth"
Teemu Posted July 11, 2004 Posted July 11, 2004 lekurit taiteilee Tramalin ja Panacodin välillä.omasta mielestä Panacod toimii paremmin. Itte olen syönyt niin paljon Panocod:a selkä särkyyn et Tramal tehoo paremmin, mutta siitä mulla menee nuppi sekaisin(tosin sehän on jo muutenkin ;)). Kiitos.
Ketorin Posted July 11, 2004 Posted July 11, 2004 Yleisemmin tramal aiheuttaa sekavuutta, varsinkin vanhemmilla ihmisillä. Itse olen joutunut molempia lääkkeitä testaamaan, ja selkeästi parempi apu on ollut panacodista. Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta. Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.
minde Posted July 11, 2004 Posted July 11, 2004 kokemuksia?ketorin100mg +2kpl panacod tuntuu toimivan. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Guest tirlittan Posted July 11, 2004 Posted July 11, 2004 Tulehduskipulääkkeen ottaminen on indisoitua, jos tilaan liitty inflammaatio. Muutoin parasetamoli + kodeiini tai tramadoli. Panacodin max annostus on 2x4, miksi siis ottaa buranaa?
minde Posted July 11, 2004 Posted July 11, 2004 Panacodin max annostus on 2x4, miksi siis ottaa buranaa? Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Telaketju Posted July 11, 2004 Author Posted July 11, 2004 joo,mandibulan ostiitti +sinuiitti yhtäaikaa,kivut on helvetti potenssiin 10 "to ride,shoot straight and speak the truth"
minde Posted July 12, 2004 Posted July 12, 2004 niin tai M53.1, johon liittyy lihastulehdus... ;) Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Ensihoitaja Posted July 21, 2004 Posted July 21, 2004 Aika yksilöllistä tuo kipulääkkeisiin reakointi. Itse ihan lääkehumalassa jo Burana 800 mg tabl., ettei siihen välttämättä sen kovempia aineita tarvita. Enkä enää ikuna erehdy ottaan kahta 25 mg Ketomex tabl. Uni tuli kyllä hyvin, mutta sänky keikkui. Taitaa olla yhtä huono lääkepää, kuin viina pääkin. Halvaks tulee... ;D Opettaja jumalan armosta...
eh-neito Posted July 21, 2004 Posted July 21, 2004 Enkä enää ikuna erehdy ottaan kahta 25 mg Ketomex tabl. Uni tuli kyllä hyvin, mutta sänky keikkui. Taitaa olla yhtä huono lääkepää, kuin viina pääkin. Mulla menee parasta aikaa Ketomex 50mg x 3. Eikä tunnu missään. Onneksi. Särky on siis poissa. ;D Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Telaketju Posted July 21, 2004 Author Posted July 21, 2004 lekurit zoomas troppeja viime taudin aikaan kunnolla,myös ketorin 100mgx3 ja tramal 100mgx4 ja nippa nappa jeesas. "to ride,shoot straight and speak the truth"
Guest Parta Posted August 5, 2004 Posted August 5, 2004 Uusimaalaisella 'synnytysklinikalla' oli -99 heinäkuussa aiheesta seuraavanlainen kokeilu: Ketorin 100mg x 1-3 ainoana post op analgeettina sektion jälkeen, eli 1. pop aamuna ensin sängystä suihkuun, sitten kipulääke huiviin. Ei paljon naurattanut vaimoa eikä minua. Eikä muuten menty kyseiseen erikoissairaanhoidon yksikköön 2. sektion tiimoilta... ;)
Pernasoppa Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 Jännää kun tramadoli (jota selkäsärkyihin joskus nappailen) aiheuttaa itsellä sellaista hassua unettomuutta, eikä siis lainkaan väsymystä kuten useimmilla. Pystyy käyttämään yövuorossa piristeenäkin. Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.
Guest kyyti Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 maha-alueen tms. särkyihin panacod x 2 (1-3 kertaa päivässä) ja kaveriksi 1 tabletti Litalginia. Itseaiheutettuihin päänsärkyihin / pahoinvointeihin suosittelen heti aamusta: panacod x 1, metopram 10mg (p.o) ja kyytipojaksi vaikka lonkeroa (tai kaljaa tai siideria.. jotain alkoholipitoista??) !! ;D :)
Pernasoppa Posted August 12, 2004 Posted August 12, 2004 Itseaiheutettuihin päänsärkyihin / pahoinvointeihin suosittelen heti aamusta: panacod x 1, metopram 10mg (p.o) ja kyytipojaksi vaikka lonkeroa (tai kaljaa tai siideria.. jotain alkoholipitoista??) !! ;) ;D Jäi sitten hieman epäselväksi mihin perustui mutta ainakin varmaan pitkäkestoisuuteen se, että päihdelääkäri suositteli krapulaan edellisenä iltana ottamaan jotain koksibia (Celebra, Vioxx, Bextra...). Panacodia ei kait ekana krappislääkkeenä oikein suositella, se kun metaboloituu maksassa joka muutenkin on siinä vaiheessa kovilla. Pienet annokset tuskin haittaavat jos on terve ihminen. Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.