Jump to content
MAINOS

Koronapotilasta hoitaneet


SN9

Recommended Posts

Onko täällä joku hoitanut potilasta, jolla varmistettu koronavirus? Kotona vai osastolla? Millaiset suojaimet oli? Muita hoidon erityispiirteitä?  Saitteko itse tartunnan ja tuliko se todennäköisimmin työn kautta? 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Erikoissairaanhoidossa olen hoitanut. Suojaimina lähihoidossa muovitettu täyspitkä hihoilla oleva essu, kasvomaski, hiussuoja, visiiri ja tietenkin hanskat. Tarkat ohjeet on niin suojaimien pukemiseen, riisumiseen sekä myös siihen omat  suojautumisohje jos vie esim. lääkettä mitä ei itse anna potilaalle tai muuta vastaavaa missä kontaktia ei tapahdu. Potilaalle ei saa antaa ibuprofeiinia eikä pulmonebillä lääkkeitä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

26.4.2020 klo 08.22, Mame20 kirjoitti:

Erikoissairaanhoidossa olen hoitanut. Suojaimina lähihoidossa muovitettu täyspitkä hihoilla oleva essu, kasvomaski, hiussuoja, visiiri ja tietenkin hanskat. Tarkat ohjeet on niin suojaimien pukemiseen, riisumiseen sekä myös siihen omat  suojautumisohje jos vie esim. lääkettä mitä ei itse anna potilaalle tai muuta vastaavaa missä kontaktia ei tapahdu. Potilaalle ei saa antaa ibuprofeiinia eikä pulmonebillä lääkkeitä.

Tätä ibuprofeiini juttua en tiennytkään, toki itse työskentelen kotihoidossa ja harvalla asiakkaalla sitä on käytössäkään. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...