Jump to content
MAINOS

Lastenklinikkaan töihin ennen valmistumista


empty

Recommended Posts

Mietin aiemmin tuolla koulutussivulla kumman valinnaisen valitsen: perioperatiivisen vai vaikeasti sairaan hoitotyön suuntaavan, lopputuloksena kuitenkin yllättäen: lasten hoitotyö. Itse suoritin lasten harjoittelun Lastenklinikassa lastentautien puolen vuodeosastolla ja kokemus oli mitä mainioin!! Sen verran kirurginen kuitenkin edelleen kiinnostaa, että Lastenklinikalla on tarkoitus aloittaa juuri kirurgian saralta OPETTELU JA IHMETTELY jo hieman ennen opintojen päättymistä ensi kuussa.

Haluaisinkin nyt kuulla monenmoisia kokemuksia Lastenklinikan kirurgian alalta, hyvät ja huonot puolethan joka paikassa tietty on. Vuodeosastoista 8 kiinnostaisi itseäni ehkä eniten, kokemusta joistakin "vaivoista" aikuistenpuolelta Töölöstä. Kirurgisilta vuodeosastoilta on siis tämän sairaanhoitajaopiskelijan tarkoitus ponnistaa lasten hoitotyön ihmeelliseen maailmaan ja joskus tulevaisuudessa kenties suunnata toisenlaiseen kirurgian yksikköön.

Kiitän ja kumarran jo etukäteen vinkeistä jne. ja lupaan puolestani kertoa omia kokemuksia, kunhan ensin niitä kerrytän...

Mutta sinne mennään minne pääsee ja oma aktiivisuus/avoimuus/suoruus jne. auttanee, vaikka alku olisi hankalaa... Toivon mä! Ensi keväänä Suomenmaa rikastuu yhdellä uudella sairaanhoitajalla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Itse vastaan, kun kukaan muu ei halunnut kokemuksiaan jakaa >:D Suuresta lukijamäärästä huolimatta:)

Aloitin työt Lastenklinikalla ja erittäin lupaavalta vaikuttaa edelleen. Viihdyn paremmin kuin uskalsin odottaa ja työyhteisö on mitä kannustavin! Joka päivä tulee ainakin yksi uusi asia vastaan ja jokaisesta haasteesta olen tähän mennessä selvinnyt (joko yksin tai kollegoiden tuella).

"Turhaan" siis jännitin ennen töiden alkua...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...