Jump to content
MAINOS

Toimiiko Seure työpaikkana?


PenttiHirvonen

Recommended Posts

Millainen henkilöstöpolitiikka firmalla on? Plussaa ja miinusta firmasta tiedustelen.

Aseet eivät vaarallisia, mutta aviomiehet, jotka tulevat liian aikaisin kotiin ovat.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ihan ok toimii. Paras asia on keikkanetti ei tarvitse jatkuvasti soitella ja kysellä keikkoja. Miinusta on että aina ei saa tarpeeksi tietoa esim jos pitää olla omat suojavaatteet.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miten olette saaneet puhelimitse yhteyden firmaan? Yritin peruuttaa sovitun haastattelun puhelimitse ja keskuksen kautta roikuin linjoilla varmaan 20 min saamatta ketään langan päähän. seuraavana päivänä kyllä yritettiin tavoittaa kun en saapunut haastatteluun...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan ok toimii. Paras asia on keikkanetti ei tarvitse jatkuvasti soitella ja kysellä keikkoja. Miinusta on että aina ei saa tarpeeksi tietoa esim jos pitää olla omat suojavaatteet.

Missä/minne on tarvinnut tuoda mukanaan omat suojavaatteet  ;D Eikös työnantajan velvollisuus on järjestää tarv suojavaatetus ainekin itse olen aina saanut tarv suojavaatetuksen missä sitä on tarvinnut jos olen heittänyt keikan jonnekin seuren kautta. 

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Keikkanetin olen kiinnostunut keikasta -ei toimi. Tai ihan turhaa sitä on klikata, kun ei sieltä soiteteta. Kun aloitin keikkailun, soittivat muutaman kerran perään. Pääasiassa mä en ole joutunu pahemmin jonottelemeaan sinne päin soittaessa.

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut vaan sillä, että olet aina noussut ylös.- Joseph Campbell-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mm. Kustaankartanossa on sellaisia osastoja ja koko Roihuvuoren vanhustenkeskus on sellainen missä ei saa vaatteita.

Aijaa, no sellasiin paikkoihin täytyy jättää keikkailut väliin, mihin se perustuu kustannuskysymys vai mikä...sillä luulis että kun keikkalainen tulee sille annetaan vaatetus siinä missä muulekin hoitajille. Ja entäs jos ja kun joku potilas oksentaa sun päälle pesu ja sen kustannus meneekö työpaikan piikkiin vai itse kustannat sit pesun siitä..

No ainekin meikussa ja jorvissa saa talon puolesta vaatteen..

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miten olette saaneet puhelimitse yhteyden firmaan? Yritin peruuttaa sovitun haastattelun puhelimitse ja keskuksen kautta roikuin linjoilla varmaan 20 min saamatta ketään langan päähän. seuraavana päivänä kyllä yritettiin tavoittaa kun en saapunut haastatteluun...

No tänään olen ollut koko päivän jonossa enkä ole päässyt läpi joten pitää yrittää hoitaa asia sähköpostilla

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mm. Kustaankartanossa on sellaisia osastoja ja koko Roihuvuoren vanhustenkeskus on sellainen missä ei saa vaatteita.

Aijaa, no sellasiin paikkoihin täytyy jättää keikkailut väliin, mihin se perustuu kustannuskysymys vai mikä...sillä luulis että kun keikkalainen tulee sille annetaan vaatetus siinä missä muulekin hoitajille. Ja entäs jos ja kun joku potilas oksentaa sun päälle pesu ja sen kustannus meneekö työpaikan piikkiin vai itse kustannat sit pesun siitä..

No ainekin meikussa ja jorvissa saa talon puolesta vaatteen..

Kustiksessa siirrytään omiin vaatteisiin eli hoitaja-asut poistuvat ja henkilökunta, on se sitten sijainen tai vakkari, pukeutuu niihin. Vaatteensa toki voi pestä osaston koneessa, mutta ei mua ainakaan houkuttelisi, joten kannan ne mielummin muovipussissa himaan ja pesen erikseen muusta "kotipyykistä".

" Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Keikkanetin olen kiinnostunut keikasta -ei toimi. Tai ihan turhaa sitä on klikata, kun ei sieltä soiteteta. Kun aloitin keikkailun, soittivat muutaman kerran perään. Pääasiassa mä en ole joutunu pahemmin jonottelemeaan sinne päin soittaessa.

Se ei tosiaankaan toimi. Kaikista helpointa on soittaa sinne ite ja sanoo et mul oli se ja se keikkatoive et varataanko ne nyt heti mulle. Aina on onnistunut ja olen saanut just ne keikat joita oon toivonu. Jos vaan odottaa et ne soittaa nii toiveet menee taivaan tuuliin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 8 kuukautta myöhemmin...

Keikkaa kysyessä on viime aikoina saanut kuulla palvelun tilaajien esittäneen toiveita (nimiä) työntekijöistä ja näin ollen keikka on jäänyt saamatta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietenkin ensisijaisesti haluavat työntekijöitä, jotka ovat jo aikaisemmin olleet ko. osastolla ja ovat osoittaneet kyvykkyytensä osastolla.

Mulla Seure on toiminut ku junan vessa (semmosen vanhan, missä se kakka tippuu raiteille, ei pendojen vessat oikein nykyään ruukaa toimia). Keikkanetteineen kaikkineen. Ei ole pahaa sanottavaa.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla kanssa seure on toiminut ihan hyvin. Tietenkään en ole saanut kaikkia keikkoja mihin olen laittanut kiinnostuksen kun olen lähihoitajaOPISKELIJA, periaatteella pätevä ajaa epäpätevän ohi. Jos olen soittanut jostain tietystä vuorosta että saanko niin olen aina saanut sen (Jos vaan opiskelija kelpaa). Ainakin kerran kävin toimistossa konsultin luona ja sain keikat päivälle joille halusinkin.

Eli mä olen ollut ihan tyytyväinen, en ole kovin nirso mihin lähden keikalle. Kokemusta kaikki (ja palkkaa), no on joitan paikkoja mihin en toivo vuoroja :). Mua rajoittaa opiskelijuuden lisäksi se että teen pääasiassa päivävuoroja, ja työpaikan sijainti ja vuoron alkamisaika aamulla (lapsen vienti).

Keikkanetin tuntilistan kuittauksen kanssa on ollut ongelmia pari kertaa.

3 lapsen äiti

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä ilmoittauduin seurelle ja sovitusti saan keikat suoraan kyseisen paikan oh:lta. Nyt tuli muistikatkos, muistaako kukaan oliko se niin, että työpaikat jotka itse rekrytoi seuren työntekijät hoitaa ne soittamiset ja seurelle ilmoittamiset?

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

oliko se niin, että työpaikat jotka itse rekrytoi seuren työntekijät hoitaa ne soittamiset ja seurelle ilmoittamiset?

Joo, se työnantaja(=oh) soittaa sinne Seureen ja kertoo värvänneensä sen ja sen, siksi ja siksi ajaksi.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

oliko se niin, että työpaikat jotka itse rekrytoi seuren työntekijät hoitaa ne soittamiset ja seurelle ilmoittamiset?

Joo, se työnantaja(=oh) soittaa sinne Seureen ja kertoo värvänneensä sen ja sen, siksi ja siksi ajaksi.

Hyvä, näin mä jotenkin olin ajatellutkin, mut tuli oikosulkuja! :)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

oliko se niin, että työpaikat jotka itse rekrytoi seuren työntekijät hoitaa ne soittamiset ja seurelle ilmoittamiset?

Joo, se työnantaja(=oh) soittaa sinne Seureen ja kertoo värvänneensä sen ja sen, siksi ja siksi ajaksi.

Hyvä, näin mä jotenkin olin ajatellutkin, mut tuli oikosulkuja! ::)

Ja pitäiskö niiden keikkojen näkyä tuolla keikkanetissä "tulevat keikat"-kohdassa? (Ne on sovittu joskus 18.5 jo...

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

oliko se niin, että työpaikat jotka itse rekrytoi seuren työntekijät hoitaa ne soittamiset ja seurelle ilmoittamiset?

Joo, se työnantaja(=oh) soittaa sinne Seureen ja kertoo värvänneensä sen ja sen, siksi ja siksi ajaksi.

Hyvä, näin mä jotenkin olin ajatellutkin, mut tuli oikosulkuja! ;D

Ja pitäiskö niiden keikkojen näkyä tuolla keikkanetissä "tulevat keikat"-kohdassa? (Ne on sovittu joskus 18.5 jo...

Joo ne pitäisnäkyä siellä keikkanetin tulevissa keikoissa. Kannattaa varmistaa vielä oh:lta että on ilmoittanut seurelle sinun tekevän vuorot.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sen paikan tuntien ne ei ilmoita etukäteen...  ;D (Ettei tartte maksaa mitään jos sairastun.)  :D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tästä täällä joskus keskusteltu,muttei jaksa nyt hakea...eli eikös ollut, jotta jos keikalle päästyäsi ilmoitetaan mokan käyneen heillä ja sinuu ei tarvita, niin liksa on maksettava siitä päivästä??

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tästä täällä joskus keskusteltu,muttei jaksa nyt hakea...eli eikös ollut, jotta jos keikalle päästyäsi ilmoitetaan mokan käyneen heillä ja sinuu ei tarvita, niin liksa on maksettava siitä päivästä??

liksa maksetaan,muttei ne kotiin lähetä,on sit ns. ylimääräisenä,kyllä sitä jotain työtä varmaan kaikille keksitään.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voiko Seurelle tehdä pitkän päivän?

Ns.ennakoimaton, tyyliin iltavuorolainen ilm. klo 13.30, että sairastui ja ketään ei saada viikonloppuna tilalle.

Miten maksut menee?

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitkästä päivästä tulee tilaajalle ylityö maksut. Saa tehdä pitkän päivän esim jatkaa aamuvuorosta iltaan sairastuneen tilalle JOS suostuvat maksamaan ylityöt. Seure tosin on aika nihkeä niiden suhteen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...