Jump to content
MAINOS

Maisonkoti?


heidi10

Recommended Posts

  • 1 kuukausi myöhemmin...
MAINOS

Työpaikasta irtisanoutunut hurja määrä hoitohenkilökuntaa pienen ajan sisällä... Se kertonee jo jotain...

Mikäli haluat enemmän tietoja, laita vaikka yksäriä tulemaan.

"Miksi olla hankala kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...

Hain sinne keväällä duuniin ja olisin päässytkin. Sain kumminkin sisäpiirin tietoa, et sielä on sisäpiirissä jotain ongelmaa. Pomon kanssa vaikea pärjätä ilmeisesti.

En ottanut paikkaa vastaan, onneksi. Kivalta ja hyvältä duunilta se vaikutti mitä kerrottiin, mutta niinhän ne sen markkinoi. Tarkaan en tiedä mikä sielä mättää, tosi surullista et porukan vaihtuvuus on niin suurta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan fiksun päätöksen olet sitte tehnyt.... Palkkahan on lähihoitajalla ihan ok, mutta... Päätelkää yllämainituista asioista loput... kannattaako.... Ongelman ydinhän on jo "lausuttu" ääneen  :)

"Miksi olla hankala kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Itsekin mietin tätä työpaikkana mutta alkoi epäilyttämään kyllä koska työpaikkailmoituksia ks lafkalta vähän väliä työvoimatoimiston sivuilla. Mutta eihän sitä tiedä, jos joskus tarvitsee duunia ni uskaltautuis kokeilemaan : )

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itsekin mietin tätä työpaikkana mutta alkoi epäilyttämään kyllä koska työpaikkailmoituksia ks lafkalta vähän väliä työvoimatoimiston sivuilla. Mutta eihän sitä tiedä, jos joskus tarvitsee duunia ni uskaltautuis kokeilemaan : )

Elä ihmeessä mene kokeilemaan. Siitä ei hyödy yhtään mitään enkä suosittele sitä kenellekään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Mä en myöskään suosittele paikkaa, mutta eihän sitä tiedä, vaikka sopisitkin joukkoon... Mun paikka, eikä kymmenien muiden kokeilleiden paikka se ainakaan ollut.

Palkka hieman normaalia parempi, mutta niin no... ei sitä pidemmän päälle jaksa kuitenkaan muutaman kympin tähden...  :nauraa: :) :-X

"Miksi olla hankala kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ken paikasta tietää enemmän, niin voi laittaa mulle vaikka priva viestiä. Joku jos viitsisi kertoa enemmän esim. Palkasta riippuen lähärinä tai saikkuna. Työnkuva, asukkaat, henkilökunta jne? Privaa kiitos. ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 kuukautta myöhemmin...
  • 5 kuukautta myöhemmin...

Ei mikään ihme, että hakevat työntekijöitä alvariinsa. Firma on pieni, työtä erittäin paljon ja sairaslomat revitään muiden selkänahoista, lisäkeikkalaisia ei saa.

Työilmapiiri oli mukava aina kun johto ei ollut liki, mutta työnteko tapahtuu hirvittävän paineen alla, koska ei koskaan tiennyt milloin saa syytteen/haukut jostain, mitä "olet" tehnyt

"Miksi olla hankala kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

menossa tuonne maisonkotiin kannelmäkeen työhaastatteluun...kuulosti hyvältä mutta kiinnitin huomiota

esimiehen tms.oliko paikan "johtaja" kommenttiin kun kysyin puhelimessa, että onko vakiyököt niin vastasi mulle että ole nyt hiljaa ja kuuntele hyvä ihminen ,kun minä kerron sinulle ja juurihan minä sanoin että meillä on yöpäivystäjät :blink: tuli pikkasen tympee fiilis sen jälkeen ja toisti monesti että kuntoutuksessa tehdään sitä mitä maksaja haluaa... eli olisin kiinnostunut tarkemmin tietämään jos asiasta tietäviä...en haluu ottaa sikaa säkissä ja täältä luettujen kommenttien perusteella sika ois tulossa ja hyvässä säkissä...

eli heillä avoin paikka jälleen...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 9 kuukautta myöhemmin...
  • 2 vuotta myöhemmin...
  • 3 kuukautta myöhemmin...
  • 2 vuotta myöhemmin...

Jos jotakuta hakijaa kiinnostaisi Maisonkoti asukkaan näkökulmasta niin kerron mielelläni. Asuin kyseisessä paikassa viisi vuotta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 8 kuukautta myöhemmin...
Vieras: Sannikka
16.2.2017 klo 13.52, Vieras: ARV kirjoitti:

Jos jotakuta hakijaa kiinnostaisi Maisonkoti asukkaan näkökulmasta niin kerron mielelläni. Asuin kyseisessä paikassa viisi vuotta.

Kiinnostaisi kyllä, jos edelleen olet halukas asiasta kertomaan :) Omaiseni menossa sinne asukkaaksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko jollain tietoa minkälainen meininki kyseisessä paikassa on nykyään? Vieläkö paljon vaihtuvuutta ja jos on, niin mistä se johtuu?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Taas siellä etsitään sairaanhoitajaa! Itse hain jokunen vuosi sitten, mutta sain kuulla sen olevan karsea työpaikka. Lähde oli luotettava ja super-tiheään näkyvät työpaikkailmoitukset vahvistivat tätä. Peruin haastatteluun menon.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
Vieras: TODELLAKIN
2 tuntia sitten, Vieras: Mittumaaria kirjoitti:

Onko tietoa millainen tilanne on tällä hetkellä?

Rekryä ainakin usein pukkaa mutta alan ammattilaisena olisin kiinnostunut kyseisestä paikasta ja työmahdollisuuksista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 6 kuukautta myöhemmin...

Ei kannata mennä, ellei oma mielenterveys ole tärkeä.

kokemuksesta johto ei osaa toimia rehellisin keinoin.

töitä välillä paljon, keikkalaisia ei oteta, valitetaan jos sanoo väärin, sairaanhoitajia vain 3 ja vääntävät niska limassa töitä.

Johto suosii tiettyjä ihmisiä, toisia ei. Sieltä pitäisi ensin saneeraa johtoa, jotta vosi pureutua henkilökunnan työhyvinvointiin.

itse työ monipuolista, aivan mahtavat asukkaat.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Haluttu ala

Sitäkin voidaan ihmetellä että psykiatriset asumisyksiköt ovat haluttuja työpaikkoja ja rekryt hoituu yleensä ihan muualla kuin Te-keskuksen sivuilla.

Tämä kyseinen työpaikka ansaitsee todellakin huutomerkin sekä varoitusvalon.

Ei jatkoon!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...