Jump to content
MAINOS

Irtisanoutuminen määräaikaisesta työsuhteesta.


Inkajuulia

Recommended Posts

Miten on, mitä häviän jos haluaisin irtisanoutua nykyisestä työpaikasta? Nykyinen määräyskirja loppuu muutaman viikon päästä. Minä onneton menin kirjoittamaan uuden määräyskirjan. Eli voiko sen määräyskirjan vain unohtaa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Miten on, mitä häviän jos haluaisin irtisanoutua nykyisestä työpaikasta? Nykyinen määräyskirja loppuu muutaman viikon päästä. Minä onneton menin kirjoittamaan uuden määräyskirjan. Eli voiko sen määräyskirjan vain unohtaa?

Ei luonnollisestikaan voi vain unohtaa. Allekirjoitetut määräaikaiset työsopimukset ovat molempia osapuolia sitovia sopimuksia. Ellei työnantajasi suostu määräyskirjaa perumaan, niin vaihtoehtona on sopimuksen lusiminen loppuun.

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Määräyskirja on vain virkasuhteisilla. Toimessa ne ovat määräaikaisia työsuhteita.

Lusittava on loppuun asti, ellei onnistu neuvottelemaan toisin.

Teemun blogi

Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla olis onneks aivan mahtava työnantaja, joka antoi irtisanoa määräaikasen työsuhteen. Vuosi olis ollut lusittavana vielä täällä, jos ei olisi lupaa herrennyt.  Lomalta paluurahat taidan tosin menettää.. Mutta tuntuu, että se on pieni paha siihen verrattuna, jos en olisi ottanut tuota mahtavaa työtarjousta vastaan.  Olisin varmaan katunut sitä loppu elämäni.  Joten kannattaa olla edes kohtuu hyvissä väleissä esimiesten kanssa niin nou hätä  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...