Jump to content
MAINOS

Kollega kiittää!


Maailman vahvin tyttö

Recommended Posts

Kiittää kollega Pollaa avusta! :D

Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...

Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 195
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Yli vuoden myöhässä oleva kiitos Taysin synnärille kätilö Justiinalle :)

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Maaliskuun lopussa alkanut seikkailu syöpäpotilaana häämöttää loppuaan. Kiitos ja kumarrus Taysin GAS3:n ja Radiuksen poliklinikan väelle, hyvänä olette mun pitäneet. Reilu viikko vielä huilia tämän hoidon perään ja sitten taas pahaa-aavistamattomien potilaiden kimppuun omalle osastolle.

Minkä nuorena oppii se vanhana haittaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos tässä saa kiittää muutkin kuin kollegat niin mä haluaisin kiittää Meilahden kolmion 7a:an loistavaa henkilökuntaa. Asenne ja ammattitaito kohdillaan, osittain heidän ansiostaan (syystään *pyhimys* ) olen hakeutumassa alalle...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Kiitos Peijaksen K3 A-puolelle hyvästä hoidosta ja kahvin runsaasta kiikuttamisesta :) Oli mukava, että huomioitiin yksilöllisesti eikä tuijotettu vain kelloa ja aikataulua. Joskus pienikin asia auttaa jaksamaan. Oli myös ihanaa, että hoitaja ehti välillä vaihtaa muutaman sanan enemmänkin, vaikka kiire varmasti painoi päälle. Suurkiitokset myös Vantaan Kotisairaalan mahtaville ja mukaville hoitajille. Kiitos, että teette arvokasta työtä ihmisten kotona iloisella mielellä ja ammattitaidolla. Teitä tarvitaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 kuukautta myöhemmin...

Kai tässä voi kiittää kaikkia mua vuosien mittaan ohjanneita ja perehdyttäneitä. :)

 

Nyt kun itse perehdyttää ja ohjaa opiskelijoita, niin kyllähän siinä työkuorma kasvaa. Pitäis töitä tehdä, ohjata, katsoa perään ja toki sitten joskus sieltä siirtyy puuhaa itseni tehtäväksi. Plus sitten vielä se psykologinen silmä; motivaatio, kiinnostus, mitä, miten, kuinka paljon, missä vaiheessa... Juu, vie energiaa...

Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...

Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...

Kiitos kaunis ambulanssin henkilökunnalle joka vei minut ja rikkinäisen koipeni viime yönä Peijakseen :) Ja toki myöskin terveyskeskuspäivystyksen puolelle, olin ennätysnopsaan kotona!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitän suuresti erään Läntisen Uudenmaan kunnan terveyskeskuksen laboratorion näytteenottajaa, joka ihanan empaattisesti kohtasi pelkäävän lapsen ja sai luottamuksen puolelleen. Kiitin poistuessani, mutta vielä tätäkin kautta. Kiitos!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Minä kiitän!

 

OYS:sin ensiapu-päivystyksen sitä hoitajaa joka otti minut vastaan 22.9.2004 tullessani autokolarista. Olin saanut ambulanssista tylyä ja kiireistä kohtelua. Sinun työnkuvasi oli ilmeisesti olla potilaan kanssa ja antaa muiden ja laitteiden hyöriä hyörimisiään. Peitit vartalollasi näkyvyyden jalkoihini ja kysyit lempeällä äänellä "Mitäs sulle on sattunu?" (silloin vielä) maallikkona muistan sen lämmön että joku välittää ja tukee shokissa olevaa. Myöhemmin kollegana ajattelen että pystyit siinä saamaan arvokasta tietoa yksityiskohdista mitä on tapahtunut.

 

Työkavereitani Marjaanaa ja Heliä; te teette asukkaitten ja työntekiöiden päivät paremmiksi. Teidän pitkästä pinnasta, lempeästä puheäänestä ja aurinkoisuudesta on itsekki otettava mallia.

 

Koko työyhteisölle mutta Helille ja Irenelle vielä erityiskiitos siitä hetkestä kun minulla tuli eräs asukaskohtaaminen enemmän kuin kovasti yllätyksenä ja menin niin totaalliseen paniikkiin että siinä tarvittiin välitöntä ja pitempään kestävää kriisiapua. Kerroitte omia tarinoitanne ja sillätavalla tajusin että en ole yksin ja näitä sattuu.

 

Sekä Marjaa. Sinä olet ollut reippaana tukena tässä eräässä hullunmyllyssä. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Liuta kiitoksia ja sylillinen ruusuja Jorviin;

Kirurgisen päivystyksen erikoistuva lääkäri Supponen sekä erikoislääkäri jonka nimeä en tähän hätään muista :( ISO KIITOS antamastanne ajasta sekä nopeasta diagnoosista! Leikkaus meni hyvin ja toipuminenkin vaivattomasti. Lisäksi kiitokset heräämön porukalle sekä osaston K4 hoitajille hyvästä hoidosta. Leikkaus jännitti, pelotti ja harmitti kovasti, mutta koko ajan tunsin olevani hyvissä ja osaavissa käsissä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...
  • 11 kuukautta myöhemmin...

Lähettävä yksikkö laittanut tipan, lääkinnyt ja puhumalla rauhoittanut ilmeisen levottoman ja hoitovastaisen henkilön. Helpottaa koko jatkohoitoketjua. Tuli mieleen eräs aiempi keissi, missä potilas oli hyvin lämmitetty ja painiksi meni, poliisi suoritti jatkohoidon...

Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...

Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Jyväskylän eräällä hiihtoladulla oli äkkielottomuus joulun pyhinä. Kiitokset sille sydänosaston SH:lle, joka uhmaten hyvää hiihtolenkkiä, päätti pitää pienen tauon ja painella rytmillä 100Xmin laadukkaasti, kunnes ensihoitoyksikön enskat pääsivät potilaaseen käsiksi.

T: "paksupoika"

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: sokerisirkka

Kiitokseni lähetän sinulle hoitaja, joka olit vanhalla sisätautien osasto kakkosella Riihimäen yksikössä töissä vuonna -12. Minä 20 v keuhkokuumepotilas purskahdin itkuun sinun tullessasi muuta asiaa toimittamaan, ja jäit minua lohduttamaan hetkeksi aikaa. Tilanne oli minun urani kannalta erittäin merkityksellinen ja se että annoit aikaasi minulle sen pienen hetken on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen sydämeeni.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

KYS:n synnäriä neito 9/09 ja poju 9/12. Turvallisin mielin siellä pieneen perheenjäseneen sai tutustua ja vanhempia kunnioittaen ja kuunnellen siellä vauvoja ja äitejä hoitelivat. :) <3 <3

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: TammikuunPin

Helsingin Haartmanin sairaala, yöhoitaja Liisa. Tulin lanssilla anafylaksian takia vuodepaikalle yöksi.

Hoitaja jäi mieleeni erityisen lämpimänä ja ammattitaitoisena joka sai esim. äitini rauhalliseksi ;)

Yö meni niin hyvin kuin tilanteen nähden oli mahdollista, koin olevani turvassa ja hyvässä hoidossa.

Ps. Olit hoitaja jonkalaiseksi itsekkin pyrin kasvamaan. Toivottavasti Kismet maistui.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Iso kiitos Hatanpään sairaalan os. A3 työkavereille! Viime aikoina töissä ollu kauhee kiire ja huumori meinannu loppua kesken, mutta te jaksatte aina tsempata ja piristää, yhdessä selvitään kaikesta:)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Maskun tk:n lääkäreille ja hoitajielle iso kiitos sekä aatonaattoisesta että tämänpäiväisestä hyvästä ja ystävällisestä kivunhoidosta kiireisistä ajoista huolimatta. Tosin silti toivon tipatonta tulevaa vuotta ja harvoja kohtaamisia teidän töiden merkeissä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Kiitokset Oulunseudun yhteispäivystyksen hoitajille joustavasta yhteistyöstä eri erikoisalojen kesken. Ystävällisesti ja asiallisesti olette suhtautuneet jaloissa pyöriviin psykiatrian työkavereihin. Jos joskus olen sattunut potilaan kanssa asioimaan öiseen aikaan, niin on pyydetty taukohuoneeseen kahvittelemaan ja levähtämään. :) Terveisin kollega "Peltolan puolelta" 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lisätään vielä, että on harmi kun muistetaan mainita silloin kun joku on huonosti, mutta kun on kehujen aika niin mitään ei kuulu! 

Muistetaan myös kehua ja kiittää niitä työkavereita. Samassa veneessä tässä ollaan. :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...