Jump to content
MAINOS

Kollega kiittää!


Maailman vahvin tyttö

Recommended Posts

En tiedä mihin kategoriaan tämä kuuluisi, valvojat siirtäkööt sopivaksi katsomaansa. Kuitenkin voisi mielestäni olla kaikille näkyvissä alueissa. Ajatukseni oli siis tämä: kun hoitohenkilökunnan niskaan sataa sontaa lehdistön ja kansalaisten suunnasta, miten olisi jos me, jotka itsekin toimimme hoitoalalla, voisimme tässä ketjussa kiittää kollegoitamme joilta olemme saaneet hyvää hoitoa ja palvelua? Henkilökohtaisesti mua ainakin lämmittäisi nimenomaan kollegalta saatu kiitos, ihmiseltä joka tietää missä oloissa näitä hommia tehdään. Kiitos kollegalta on taatusti ansaittu ja tulee oikeaan osoitteeseen.

Itse haluan aloittaa kiittämällä Tampereen Koskiklinikalta hoitajaa nimeltä Raisa (sukunimeä en valitettavasti tiedä) joka on ollut kahdessa allekirjoittaneelle tehdyssä toimenpiteessä hoitajana. Selitti toimenpiteen kulun, näytti välineet ja huolehti muutenkin potilaasta oikein kivasti. Kerroin olevani itsekin alalla, ja hän osasi kertoa toimenpiteestä niin, ettei aloittanut aivan maallikkotasolta, mutta ei myöskään olettanut että tuntisin itselleni vieraan erikoisalan asioita  >:D Ruusupuska siis sinne!

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 195
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus
Vieras: Student Midwife

Minä haluan lähettää ruusuja Oulun yliopistollisen sairaalan synnäriin aivan upeasta harjoittelukokemuksesta ja erinomaisesta ohjauksesta, jota sain siellä tammi-helmikuussa 2008. Olin aivan liian monen kätilön kanssa, jotta muistaisin luetella kaikkien nimet, mutta omaohjaajalleni Päivikille lämpimät kiitokset siipensä alle ottamisesta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä kiitän

-Malmin tk-päivystys/sairaalapäivystys

-Marian pientrauma/HelPel

-LNS/tk-päivystys

Nuo tuoreempia.  Taaksepäin mentäessä mm. oma tk, Kättäri ja työn puolesta tietty NKL ja Malmi sekä lukuisat muut yhteistyötahot, mm. eri alueiden KOHO:t.

Yhtä poikkeusta lukuunottamatta(sekin vuosia sitten ja sitä tikulla silmään, joka vanhoja kaivelee....) olen aina saanut hyvää palvelua.

Asiallista ja mutkatonta, "kollegalta" tai siviilinä hoitohenkilökunnalta.

En voi valittaa, en missään nimessä!

Kokemuspohja potilaana olosta ja työtä tekevästä hoitajasta on suppea, muutama käynti/vuosi ja minimaalinen kokemus työelämästä.

Mutta aina on apua saanut, ihan aina.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suuret kiitokset OYSin tk- ja esh-päivystykseen ammattitaitoisesta hoidosta ja hellästä huolenpidosta, kaikesta kiireestä huolimatta. Voimia arvokkaaseen työhönne.

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

HUS:n ja KYS:n silmäklinikan hoitajia. Ilam hyvää asennetta ja ammattitaitoa on potilaan ikävä olla kun koskee ja yhdessä aistissa on vikaa.

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Multa iso kiitos NKL:n synnärissä keikalla olleelle konkarille, Nina Pekille. Loistokätilö, jolla riitti sekä huumorintajua että herkkyyttä meidän kanssa lokakuussa 2007.

Kokemus oli unohtumaton ja ihana, koska tahansa lähtisin Ninan kanssa uudelleenkin synnyttämään!  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Äkkiseltään tulee mieleen E490 (kakkosvuorokin jopa) joka kuljetti mut 3/08 kotoa NKL:lle. Erityisen kiva tunne tuli siitä, että ne huomioi myös hereillä olevan 3v:aan lapsen joka oli toki myöskin hämillään ja peloissaan.

NKL:n vastasyntyneiden valvontaosastolla oli ihania hoitajia päivisin. Osasivat kertoa vauvasta sellaisia asioita, että tuli tunne että vauvasta huolehdittiin siellä muutenkin kuin potilaana.

NKL:n kätilöt oli synnytyksessä ihan parasta A-luokkaa! Lääkärikään ei ollut tyly ja puhunut potilaan yli kuten edellisissä synnytyksissä on ollut kokemus.

Jorvin ja Puolarmetsän tk-päivystyksessä on ihan laatupalvelut ollut AINA.  :)

Lastenklinikalla en muista koskaan turhautuneeni ja ihmetelleeni, että mikä täällä kestää ja missä apu viipyy. Vauvan kanssa saatu aina oma huonekin odottelua varten. Huomenna Meilahteen katsomaan onko meno muuttunut vuodesta 1990 kun itse siellä tonsillektomiassa olin.  :)

Onhan noita... Mä oon käyttäny varmaan puolen suomen terveydenhoitosysteemiä, joten tossa vaan parhaimmat kokemukset.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ensinnäkin kiitos niille ihanille ensihoidon ihmisille jotka olivat mukana tässä meidän pojan traagisessa tapauksessa. Vaikka lopputulos ei nyt ollutkaan se paras, ensihoitaja ja kaikki kentällä olleet tekivät asiat juuri niin kuin pitikin. Myös itse sain tukea ja empatiaa. Tämän maan ensihoito on A-luokkaa, sanokoot ihmiset mitä sanoo!

Sitten kiitos ihanille kätilöille ja hoitjille NKL:lla ja Lastenklinikalla. K9 hoitajat, te ruletatte.

ERITYISKIITOS: Lastenklinikan L4. Esikoiselle kun tehtiin iso sydänleikkaus v.2005, sydänosaston hoitajat oli aivan mahtavia ihmisiä. Erityisesti jäi mieleen semmonen lastenhoitaja jolla oli tumma kihara tukka. Hitsi kun oon unohtanu sen nimen. Kumminkin, aivan ihana persoona, oli niin oikeassa paikassa töissä kun vaan olla ja voi :)

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitokset TAYSn lasten ja nuorten kirurgiselle osastolle (9B) kahdeksan vuoden takaisesta hoidosta. Erityisesti kiitokset sh Outille, fysioterapeutti Päiville ja ortopedeille Juhani M:lle ja Jarmo V:lle.

Muokkaus:aika onkin kulunut nopeammin. Eli 8, ei 7 vuotta

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lämmin kiitos sille Seinäjoen Keskussairaalan kirran osasto A12:n punakiharatukkaiselle hoitajalle, joka toi kipulääkettä ja tyynnytti levottomat omaiset rauhallisella käyttäytymisellään. Myös muut osaston hoitajat ovat olleet erinomaisen jaksavia informoidessaan kyseleviä ja hätääntyneitä omaisia kerta toisensa jälkeen. Käytöksenne saa potilaat tuntemaan olonsa turvalliseksi, jaksakaa jatkaa samoin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

haluan omalta osaltani kiittää Kätilöopiston os. 8 hoitajia!

nukutus pelotti aivan valtavasti, mutta ihana omahoitajani sai oloni hieman rauhallisemmaksi. muutenkin kohtelu oli aivan mahtavaa!

kiitos!  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meikun korvapäikiltä positiivinen kokemus äidin roolissa. Pelkäävä lapsi nukahti mun syliin, kun anelekuri kertoi hauskaa iltasatua lapsen poniin liittyen. Ja hirveän mukavat hoitajat jotka jaksoi kuunnella lapsen höpötyksiä taukoamatta. (Ei uskois, että veitsi on käyny nielussa...) Tyttö toteskin hoitajalle "Mut ei täällä kieltä leikata?"  ::)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täältä kaunis kiitos KYS:n päivystykseen. Jouduin suoraan mökiltä mörököllinä turvautumaan heidän ammattitaitoonsa. Sain äärimmäisen ystävällistä ja empaattista hoitoa.

Totuus ei pala tulessakaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suuret kiitokset Hämeenlinnan pääterveysasemalla työskentelevälle (tai oli siellä ainaskin 3 vuotta sitten) psykiatriselle sairaanhoitaja Joukolle! Pari käyntiä istumassa Joukon tuolissa sai pään kuntoon vaikka se oli ollut sekaisin jo monta vuotta ::) Sain tarpeellisen potkun takapuolelle ja pitkälti on Joukon ansioita että elämäni on näin hyvin kun se on  ;D Siinä on mies paikallaan!

"..En usko, että saa yleistä hyväksyntää/ käsitykseni kieroon kasvaneet./ Voidaanko määritellä rajaa sellaista/ kun hassusta tulee pelottava? Ei saisi ajatella näin/mutta se ei oo ainoo, mitä teen väärin./

Minussa on ongelma/ jokin virhe ohjelmoinnissa/ puutteita koodissa/ korvaa arvaamattomuudella/ Tuntuu että tekijä unohti otsaan kirjoittaa/  Ravistettava ennen käyttöä.."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Iso kiitos OYS:n Teho 1:n henkilökunnalla. Erittäin empaattisia, humoorintajuisia ja todella ammattitaitoisia ihmisiä siellä oli joulukuussa 2007 työskentelemässä  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Peijaksen terkkarille ja p3:lle. "Itä-Suomen ongelman" hoidosta :)

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olipas kiva ketju!

Mä haluan kiittää Porvoon srl:n synnärin kätilöitä, aina yhtä iloisia ja ihania! -97 kun synnytin esikoisen, kätilö Margareta Ryynänen oli aivan mahtava! Osas niin hyvin pitää homma hanskassa läpi synnytyksen. -05 synnytin toisen pojan, silloinkin aivan mahtavat kätilöt! 

Gyn polin vastaanottohoitaja on myös aina yhtä iloinen puhelimessa, kirran polin ja lasten polin voh:t samaten. Kiitoksia teille!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikkelin keskussairaalan lääkärille Tuomas M kiitokset lapsen hyvästä ja huomioonottavasta hoidosta.On se vaan mukavaa kun lääkäri kättelee vauvaakin vastaanotolle tultaessa.

Mks os22 kätilö annille kiitokset että vaimo sai levätä yöt synnytyksen jälkeen rauhassa ja turvallisin mielin

Tosimies on setämies

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hannulan neuvolaan Ullalle ei taida riittää ees iso kimppu ruusuja, aina jaksaa hymyssäsuin auttaa, kaunis kiitos siis! Samoin kiitokset menee L-pkssään lastenosastolle/poliklinikalle, päiväkirurgiaan ja synnärille, teette loistotyötä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Iso kiitos TYKS 950/teho-osasto, hengen pelastamisesta. Anteeksipyyntö puremisesta.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kauan joutu miettiä tätä. Mutta voi kun ois mahdollisuus kiittää sitä kokenutta perushoitajaa (K-SKS os. 22), joka hoksasi mun laparoskooppisen leikkauksen jälkeen käyttää paikallishoitoa muiden mömmöjen sijaan. Eli hirvee hartiapistos johon mikään kipulääke ei purrut. Tämä ph toi Ice Poweria tuubin ja niin hävisi Oxanestin tarve.

Ja tästä on ollut apua myös omassa työssäkin tän jälkeen, kun on lätkässyt kylmäpakkausen potilaiden niskoille samanlaisen kivun ilmaantuessa.

Tattis!

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...