Jump to content
MAINOS

oletteko lukeneet MTV3:n blogin "sairas sairaala"?


Vanttera

Recommended Posts

Oheisessa osoitteessa on kirjoitettu mielenkiintoinen tarina suomalaisten sairaaloiden leikkaussalien toiminnasta. Omat niskakarvat sai pystyyn. Käykää  ihmeessä kommentoimassa ettei ihmisille jää kuva, että leikkaussaleissa on asiat todella niin huonosti kuin teksti antaa ymmärtää

http://blogit.mtv3.fi/epikriisi/2008/06/16/sairas-sairaala/

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Siis ihan totta, antaako ne ihan kenen tahansa raapustella noita blogeja?? Todella  törkeää tekstiä aika ajoin, en kyllä ymmärrä ketä tuollaisen skeidan kirjoittaminen hyödyttää...

Kyllä sitä on taas niin iloinen, että on töissä hoito-alalla!!!

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jokainen sairaaloiden johtajuutta arvosteleva blogi on paikkansa ansainnut...

No joo, mutta siinä oli esim tälläinen kohta:

"Peijaksen sairaalassa Vantaalla haastattelemani hoitaja kiteytti ongelman ytimen. Leikkaustiimeille oli maksettu muutaman kuukauden ajan 60 euron ylimääräinen palkkio iltapäivä kahdelta aloitetusta lonkkaleikkauksesta. Hoitajan mukaan palkkio oli liian pieni. Tiedustelin mikä sitten olisi riittävä ja työn tekemiseen kannustava korvaus. Sain vastaukseksi kummastelevan kysymyksen: “Onko mikään riittävä ?”

"

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jokainen sairaaloiden johtajuutta arvosteleva blogi on paikkansa ansainnut...

No joo, mutta siinä oli esim tälläinen kohta:

"Peijaksen sairaalassa Vantaalla haastattelemani hoitaja kiteytti ongelman ytimen. Leikkaustiimeille oli maksettu muutaman kuukauden ajan 60 euron ylimääräinen palkkio iltapäivä kahdelta aloitetusta lonkkaleikkauksesta. Hoitajan mukaan palkkio oli liian pieni. Tiedustelin mikä sitten olisi riittävä ja työn tekemiseen kannustava korvaus. Sain vastaukseksi kummastelevan kysymyksen: “Onko mikään riittävä ?”

"

No jos hoitaja on noin todella sanonut, niin eikös se ole vähän oudosti kommentoitu? Jos ei ole johonkin tyytyväinen, niin olettaisi että pystyisi määrittelemään tyytyväisyytensä asteen.

Tosin dinon kommentissa saattoi olla myös aimoripaus sarkasmia.

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jokainen sairaaloiden johtajuutta arvosteleva blogi on paikkansa ansainnut...

"

Tosin dinon kommentissa saattoi olla myös aimoripaus sarkasmia.

Siis mitä, ennenkuulumatonta!  :nauraa: vitsi vitsi.

Pistää vaan niin vihaksi kun mediassa on suomittu hoitoalaa oikein urakalla viime aikoina.

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Antaa itsestään ammattimaisen toimittajan kuvan...  >:D Näitähän riittää.

"Minulla on omia mielipiteitä - vahvoja mielipiteitä, mutta en ole aina samaa mieltä niistä."

-George Bush-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

oli pakko laitta vähän palautetta :)

Mä voin Guldan tulla raapii sun pyllyä  :)

- Satu

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

oli pakko laitta vähän palautetta :D

Mä voin Guldan tulla raapii sun pyllyä  :)

- Satu

pitää raapia sit steriilisti... :)

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hiukan kierrokset nousi kun luin tota. Juman kekka, eikö ihminen voi ottaa selvää asioista ennen kuin kirjoittaa ne totena  angry.png Tsiisus mikä naurettava paska koko nainen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

oli pakko laitta vähän palautetta :D

Mä voin Guldan tulla raapii sun pyllyä  :)

- Satu

pitää raapia sit steriilisti... :)

Mä oon joskus vetäny steriilit hanskat käteen ja hieronu instrumenttihoitajan niskoja ja hartioita pitkän leikkauksen aikana...

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

oli pakko laitta vähän palautetta :)

Mä voin Guldan tulla raapii sun pyllyä  :)

- Satu

pitää raapia sit steriilisti... :o

Mä oon joskus vetäny steriilit hanskat käteen ja hieronu instrumenttihoitajan niskoja ja hartioita pitkän leikkauksen aikana...

OT... sekä opiskelijasi hartioita kovin epästeriilisti leikkaussaliolosuhteissa

Totuus ei pala tulessakaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...