Jump to content
MAINOS

piramk:n ensihoidon valintakokeet


huomen

Recommended Posts

oliko kukaan palstalaisista siellä? ;) oli ihan kiva päivä ainaki allekirjoittaneella..toivottavasti nyt vaan sitten tärppää kouluun angel.png ps.kommentteja kokeista?!

Jos on onneton, on ainakin toivoa paremmasta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Itse hain Turkuuseen ensihoitajaksi, mutta en saanut kutsua edes valintakokeisiin  ;D Ehkäpä joskus tulevaisuudessa sitten...

Peukkuja teitille, ketkä valintakokeissa olitte!  :)

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Olin kokeissa, mutta mielestäni ne olivat vähän... erikoiset. Tottahan toki fyysinen kunto on esim. ambulanssi-työssä pakollinen, mutta ns. kokonaisuus ei mielestäni vastannut odotuksiani. Haastattelut menivät osaltani todella hyvin, mutta kun tuota ikää jo on ja psykologian opintoja takana... lähinnä ne palikkatestit vain naurattivat. Mutta kukin koulu tyylillään...

Itse sain kutsun valintakokeisiin sekä Tampereelle, Helsinkiin että Turkuun. Valitettavasti pääsin vain (työeste) vain piramkin valintakokeisiin. Ensi vuonna uudelleen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

No "Lapanen" ja kumppanit -kuinka kävi? Tuliko opiskelupaikka? Kaverini pääsi ko.koulutukseen PIRAMK:iin ja kirje hänelle tuli jo alkuviikosta. Heinäkuun 23.päivän jälkeen taitavat tulla sitten ne kirjeet, joissa illmoitetaan mahdolliset varasijat yms.

Onnea kaikille sisään päässeille ja lykkyä opintoihin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

En, valitettavasti, päässyt ensihoidon linjalle piramkkiin. Olihan tuo selvästi tiedossa... siis haastattelut (kuten jo aik. kerroin) menivät hyvin. Mutta ne psykologiset testit -huh huh! Niiden olisi mielestäni pitänyt olla paljon laajemmat. Nyt raapaistiin pintaa ja psykologin 10 minuutin haastattelu oli täysin naurettava. Opettajan suorittama haastattelu oli hyvä ja keskustelimme mm. koulutuksen tasosta etc. Ensi vuonna uudestaan... ehkä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...