Jump to content
MAINOS

Toistuva vti


Orava

Recommended Posts

Mistä voi johtua yllättäen alkaneet virtsatieinfektiot, jotka uusiutuvat heti ab-kuuri loputtua? Kolmas vti jo kuukauden sisällä... angry.png Bakteerina e-coli. Uuttako kuuria vaan vai jo estolääke?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

- Meillä juotetaan karpalomehua potilaille.

- Juot kai kuurin aikana reilusti enemmän kuin normaalisti?Siis 1-1,5 l enemmän

Syytä ei voi lähteä arvailemaan

"Kyllä on jännittävää elää,ajatteli Muumipeikko. Kaikki voi hetkessä kääntyä ylösalaisin-ilman mitään syytä."(Muumipappa ja meri)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

eikös ainakin aktiivinen seksielämä ole yksi syy toistuviin virtsatieinfektioihin :o

Joo, tiedän ihmisiä jotka ottaa estolääkettä aina heti yhdynnän jälkeen, muu ei auta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Luontaistuotekaupasta saa esim Tohtori Tolosen Iso karpalo kapseleita. Toiminu ainaski mulla

Älykäs tuntee toiset, viisas tuntee itsensä. - Lao Tsu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Luontaistuotekaupasta saa esim Tohtori Tolosen Iso karpalo kapseleita. Toiminu ainaski mulla

Meillä töissä käytössä Urisan, toimii useamalla (ei ihan kaikilla). Estolääke menee kyllä myös.

Juoda kannattaa paljon!

On ne niin erilaiset raulit, toinen on herkkä ja ujo, toinen taas suuna päänä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Honeymoon diseasen hoitoa on myös käydä pissalla heti seksin jälkeen, ja yleisesti pitää muistaa pyyhkiä pylly edestä taaksepäin ettei mene kakkaa pissavehkeisiin.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Karpalomehu alkaa useammalla tökkimään jossakin vaiheessa ja kalliiksikin tulee ja idea on sama c-vitamiinilla  ::)

Hyvin simppeli temppu on ostaa ascorbin 500 mg tabletteja eli nahdollisimman halpoja c-vitamiinia (toki poreet 1 g on mahdollista, mutta se on jo rolls-royce hoitoa 8) ja ottaa

niitä halpoja tabletteja 2-3 kpl ja nimenomaan yöksi.

Ideana on se, että c-vitamiini konsentroituu virtsaan yön aikana ja tekee virtsan tosi happamaksi. VTI-bakteerit eivät  kykene elämään niin happamissa olosuhteissa.

Toinen hyvä puoli on se, ettei yliannosta oikein voi saada.

Eli jos menen mökille uimaan ja lutrailemaan talven jälkeen, mulla on aina latinki ascorbiinia mukana ja napsin niitä vaikka kolme yöksi. Ei tule tulehdusta.

Toki ihan aina nämä karvahattutemput ei toimi ja sit tarvitaan antibiootti.

Mmmm..jos seksinkin jälkeen tulee oireita, mikä estää kokeilemasta?

Juu ja runsas juominen on tosi tärkeä!  Eli yöksi c-vitamiinit 2-3 tablettia ja 3 litraa seuraavana päivänä ja tämän voi toistaa aika monen päivänä.  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja herkkyysmääritys oli sitten tehty?

"Ja se puhelinnumero mun taskussa , rakas, luulin että se olet sinä" (Lapinlahden Linnut: Älä viskaa mua pihalle)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos vastauksista!  Olen syönyt jäisiä karpaloita suoraan pakastimesta ja juonut paljon vettä. Virtsanäytteessä ei nyt näkynyt mitään tulehdusta, kun puoli tuntia rakossa ollut virtsa oli ihan vettä. En siis pystynyt pidättämään kauemmin.

Seksielämä ollut sama jo 15v., joten ei siitäkään luulisi johtuvan. Ja herkkyysmääritys edellisistä ja tämänhetkisestä näytteestä tehty.

Koetan nyt kotikonstein selvitä ja ostan tuota c-vitamiinia. Yöksi olen menossa töihin, joten onhan siellä lääkkeet lähellä, jos oireet pahenee.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Nightmare74

Myös jotkin sukupuolitaudit aiheuttavat toistuvia virtsatieinfektioita, klamydia ainakin, en nyt väitä että sulla olis klamydia, mutta tuli vaan mieleen tuokin..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...