Jump to content
MAINOS

Yh:na ulkomaille???


-Naboo-

Recommended Posts

Onkos tässä porukassa ketään, kenellä olisi kokemusta ko. asiasta. Kiinnostaisi suunnattomasti lähteä ulkomaille töihin... mutta kun on yksinhuoltaja...

Ihan pienetkin tai kavereiden kokemukset otettais vastaan.. :)

Kiitos..  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

En todellisuudessa ollut yksinhuoltaja Norjaan lähtiessäni, mutta käytännössä kyllä, koska mieheni jäi Suomeen opiskelemaan. Eli olin lasten kanssa yksin ja elätin vielä opiskelevan mieheni.

Siihen aikaan työnantaja jousti eli sain tehdä pelkkää aamuvuoroa, koska saatavilla ei ollut vuorohoitoa. Lapset sopeutuivat nopeasti ja parin kuukauden kuluttua 3,5v puhui kieltä niin, että tuli hyvin ymmärretyksi ja toimi tulkkina pikkusiskolleen. Puolen vuoden kuluttua hän korjasi puhettani.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OT:

Mä luulin otsikon mukaan, että joku ylihoitaja (yh) aikoo töihin ulkomaille. Tai voithan sä Naboo ollakin ylihoitaja, en mä sillä  ;)

"Ja se puhelinnumero mun taskussa , rakas, luulin että se olet sinä" (Lapinlahden Linnut: Älä viskaa mua pihalle)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OT:

Mä luulin otsikon mukaan, että joku ylihoitaja (yh) aikoo töihin ulkomaille. Tai voithan sä Naboo ollakin ylihoitaja, en mä sillä  :o

:-X mikäpä siinä.. aika hyvä, kun en edes ajatellu, että joku vois sen noin katella..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...