Jump to content
MAINOS

Sairaanhoitajista pula


holo

Recommended Posts

Koskelan sairaalan kuntoutusosastoille G2 ja G3 tarvitaan kesäksi sairaanhoitajan sijaisia. Pula on suuri. Itse kyseisillä osastoilla töitä tehneenä voin sanoa, että hyviä paikkoja ovat - itse en vain ole sairaanhoitaja enkä voi nyt muutenkaan lähteä k.o. paikkaan hoitajaksi, kun olen jo toisen laitoksen palkkalistoilla. 100+ opintoviikkoa suorittaneet sairaanhoitajaopiskelijat kelpaavat myös.

Jos kesätöistä on siis vielä puutetta Helsingissä tai lähistöllä asuvilla (tai jollakin tutullanne), kannattaa soittaa Koskelan sairaalan työhönottajalle numeroon (09) 310 55699.

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: Marsalkka

olin koskelassa 8vuotta.mielestäni paikka on syvältä

Uskon että olet oikeassa, koska olet ilmeisemmin tutustunnut asiaan (syvä)llisesti. ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Koskelan sairaalan kuntoutusosastoille G2 ja G3 tarvitaan kesäksi sairaanhoitajan sijaisia. Pula on suuri.

Nyt kannattaa myös kysyä korkeampaa palkkaa, nyt alkaa pian hoitsujen markkinat ja työnantajat joutuvat pulan takia suostumaan korkeampiin palkkavaatimuksiin. Ei muuta kuin rohkeasti vain ehdot heti selväksi kun haette kesätöitä... ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyseisillä osastoilla työskennelleenä voin sanoa niiden olevan varsin mukavia. Samaa en voi tietenkään sanoa kaikista kyseisen talon osastoista - monella pitkäaikaisosastolla on varsin kauheat osastonhoitajat.

Suosittelen kuitenkin lämpimästi neurologisia kuntoutusosastoja, jos haluaa nähdä vähän jotakin muutakin kuin persusten pesemistä. Siinä oppii paljon hyviä asioita, kun on tekemisissä kuntoutujien kanssa.

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

kaikki koskelan ylihoitajat on persuuksista,varsinkin kaikki kellä on ruottalainen sukunimi.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: hoitopoika

Kaikki ylihoitajat ovat persoonaallisuuksia vaikke heillä ei ollisi valtaa päättää sijaisista. Kiva nähdä heitä joskus myös kentällä, eihän kentäm taidot mihinkään häviä?

Myöhemmin ajatellen, oli hieman epämääräisen empaattinen olo tun kirjottaesa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...