Verticia Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Kertoisiko joku mitä varten HUS:in potilasasiamiehet ovat. Mistä asioista heille voi soittaa. Voiko esimerkiksi tilanteessa jossa sairaanhoitaja puhuu ihan omiansa eli tarina vaihtuu moneen kertaan matkan aikana. Tai kun lääkärin arvio on ns. vääränlainen. ?? Kiitos etukäteen. >:D "Synkältä näyttää, mutta onneksi valopilkkuja on näkyvissä." -Ihaa-
Annastiina Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Potilasasiamiehen pääsääntöinen tehtävä on neuvoa ja ohjata asiakkaita/potilaita heidän oikeuksistaan. Hän voi auttaa myös tyytymättömiä tekemään muistutuksen saamastaan kohtelusta/hoidosta... Pääsääntöisesti siis ovat potilaiden käyttöön, mutta kai sinne voi soittaa hoitajanakin ja kysyä mitä tälläisessä tilanteessa tulisi toimia, jos joku kummastuttaa... Hussin sivuilta löytyy jokaisen lafkan omat potilasasiamiehet... Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä. Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää, kukaan ei kiitä - Maija Vilkkumaa-
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.