Jump to content
MAINOS

Takinkääntäjät


Juuso

Recommended Posts

Tämän tehy-intoilun keskellä tulin katsoneeksi tämän palstan sivua 32. Pakkas naurattamaan..  ;D No itse käänsin takkia noitten tapahtumien jälkeen vasta nyt lokakuun puolessa välissä. ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Tämän tehy-intoilun keskellä tulin katsoneeksi tämän palstan sivua 32. Pakkas naurattamaan..  ;D No itse käänsin takkia noitten tapahtumien jälkeen vasta nyt lokakuun puolessa välissä. ;D

LoL jne. Näky siellä olevan minunkin kirjoitus. Aiheeni saa kyllä sapen kiehumaan vieläkin.

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tämän tehy-intoilun keskellä tulin katsoneeksi tämän palstan sivua 32. Pakkas naurattamaan..  ;D No itse käänsin takkia noitten tapahtumien jälkeen vasta nyt lokakuun puolessa välissä. *pyhimys*

MInä käänsin takkini joskus 3 vuotta sitten.  :nauraa:
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MInä käänsin takkini joskus 3 vuotta sitten.  *pyhimys*

Noita juttuja takaapäin on melko mielenkiintoista lukea

Dinon kommentit liittyen uuden edunvalvontayksikön johtajan hakuun

"Tuolla pestillä on ihan oikeasti merkitystä hoitoalan tulevaisuudelle; puheenjohtajat vaihtuu mutta pääneuvottelija yleensä sailyy samana vuosikaudet."

Ei mies ollut väärässä vuonna 2005.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Dinon kommentit liittyen uuden edunvalvontayksikön johtajan hakuun

"Tuolla pestillä on ihan oikeasti merkitystä hoitoalan tulevaisuudelle; puheenjohtajat vaihtuu mutta pääneuvottelija yleensä sailyy samana vuosikaudet."

Ei mies ollut väärässä vuonna 2005.

Miten eronnut ex-tehyläinen voi noin fiksuja laukoa... :nauraa: No, tuon jälkeen on takki vielä kerran kääntynyt ja jälleen ollaan liitossa vahvasti mukana.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noita juttuja takaapäin on melko mielenkiintoista lukea

Hehhe. aika loiva sananvalinta  ::)

Sä oot ihan pervo!

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Noita juttuja takaapäin on melko mielenkiintoista lukea

Hehhe. aika loiva sananvalinta  ::)

Sä oot ihan pervo!

*reps* No SITÄHÄN mä meinasinkin  :D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...