OldOne Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 Hemmetin hieno esiintyminen MTV3:n uutisissa! Hienoa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernasoppa Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 Hemmetin hieno esiintyminen MTV3:n uutisissa! Hienoa! Komppaan. Aivan ihania sisaria olivat (siis asenteeltaan, tämä ei ole mikään missikisa). Lisää tällaisia ihmisiä kommentoimaan taisteluamme. Päinvastoin kuin se heidän kolleegansa sielä lastenkirralta joka vaan jankutti että "pitäähän työt tehdä". Pisti kyllä sapen kiehumaan se harrastelijahoitaja. Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShTintti Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 Ne on miun työkavereita! Harmi kun en itse nähnyt, onko netti tv:ssä? Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernasoppa Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 Ne on miun työkavereita! Harmi kun en itse nähnyt, onko netti tv:ssä? http://nettitv.mtv3.fi/nettitv_uutiset/index.shtml/nettitv_uutiset/uutiset?115046#115046 Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShTintti Posted November 17, 2007 Share Posted November 17, 2007 Kiitos! Pitääkin kertoa terveiset likoille, kun huomenna näen heidät! Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nysse Posted November 17, 2007 Share Posted November 17, 2007 Työt vie kaiken valoisan ajan. En nähnyt teitä naiset, mutta tiedän että ruutia on. Pitäkää vanhan kotikaupungin liekkiä yllä. -nysse Rinta rinnan marssimme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannami Posted November 17, 2007 Share Posted November 17, 2007 Nää ne siis oli jotka oli eilen siellä uutisissa joista mainitsin tuossa toisessa ketjussa.Kertokaa terkkuja ketkä tunnette!Tosi topakoita naisia,nää kaks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vampirella Posted November 17, 2007 Share Posted November 17, 2007 Olen tehnyt Minnan kanssa töitä toisaalla muutama vuosi sitten, myös ammatissaan erittäin pätevä ja työkaverina kiva. Samoin tein kun näin kyseisen pätkän alun, tiesin että hyvää tekstiä tulossa. Terveisiä vaan hälle ja kollegalle samassa jutussa!! Jos vasara on ainoa työkalu, niin kaikki ongelmat alkavat näyttämään nauloilta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kops Posted November 17, 2007 Share Posted November 17, 2007 Henna on myös vaikuttajana ollut opiskelijapolitiikassa, oon hänet tavannut TEHYllä kun otimme eväksiä STTK-opiskelijoiden olikohan se syyskokoukseen tms tuossa reilu vuosi sitten. Topakka, asiallinen ihminen. Hienoa että esiintyi nyt valtakunnan mediassa näin vakuuttavasti ::) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maailman vahvin tyttö Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Ne on miun työkavereita! Harmi kun en itse nähnyt, onko netti tv:ssä? http://nettitv.mtv3.fi/nettitv_uutiset/index.shtml/nettitv_uutiset/uutiset?115046#115046 Tossa ei näy kun Hennan ja Minnan haastattelu, mistä näkee sen lastenkirran hoitajan haastattelun? Se lienee mun entisiä työkavereita... muistaako kukaan nimeä? "Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä." "Jaa KUHANSILMIÄ?!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.