Jump to content
MAINOS

TAYS:in sairaanhoitajat Henna Limingoja ja Minna Hautala


OldOne

Recommended Posts

MAINOS

Hemmetin hieno esiintyminen MTV3:n uutisissa! Hienoa!

Komppaan. Aivan ihania sisaria olivat (siis asenteeltaan, tämä ei ole mikään missikisa). Lisää tällaisia ihmisiä kommentoimaan taisteluamme. Päinvastoin kuin se heidän kolleegansa sielä lastenkirralta joka vaan jankutti että "pitäähän työt tehdä". Pisti kyllä sapen kiehumaan se harrastelijahoitaja.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ne on miun työkavereita! Harmi kun en itse nähnyt, onko netti tv:ssä?

http://nettitv.mtv3.fi/nettitv_uutiset/index.shtml/nettitv_uutiset/uutiset?115046#115046

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työt vie kaiken valoisan ajan. En nähnyt teitä naiset, mutta tiedän että ruutia on.  Pitäkää vanhan kotikaupungin liekkiä yllä.

-nysse

Rinta rinnan marssimme.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nää ne siis oli jotka oli eilen siellä uutisissa joista mainitsin tuossa toisessa ketjussa.Kertokaa terkkuja ketkä tunnette!Tosi topakoita naisia,nää kaks!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen tehnyt Minnan kanssa töitä toisaalla muutama vuosi sitten, myös ammatissaan erittäin pätevä ja työkaverina kiva. Samoin tein kun näin kyseisen pätkän alun, tiesin että hyvää tekstiä tulossa. Terveisiä vaan hälle ja kollegalle samassa jutussa!!

Jos vasara on ainoa työkalu, niin kaikki ongelmat alkavat näyttämään nauloilta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Henna on myös vaikuttajana ollut opiskelijapolitiikassa, oon hänet tavannut TEHYllä kun otimme eväksiä STTK-opiskelijoiden olikohan se syyskokoukseen tms tuossa reilu vuosi sitten. Topakka, asiallinen ihminen. Hienoa että esiintyi nyt valtakunnan mediassa näin vakuuttavasti  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ne on miun työkavereita! Harmi kun en itse nähnyt, onko netti tv:ssä?

http://nettitv.mtv3.fi/nettitv_uutiset/index.shtml/nettitv_uutiset/uutiset?115046#115046

Tossa ei näy kun Hennan ja Minnan haastattelu, mistä näkee sen lastenkirran hoitajan haastattelun? Se lienee mun entisiä työkavereita... muistaako kukaan nimeä?

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...