Jump to content
MAINOS

Paras veikkaus voittaa: Paljonko nimiä listaan?


Vieras: S-hoo

Recommended Posts

MAINOS

Mä kans luulen että tälläkään kierroksella ei hirmusia määriä tulla saamaan nimiä. Toivon kyllä että paljon saataisiin.

Meillä ainakin huonosti kollegat suhtautuu asiaan vaikka naapuriosastoilta on lähdössä lähes kaikki hoitajat19.11. Meillä kai sitten on loppupeleissä niin tyytyväisiä hoitajia palkkatasoon ja työmäärään vaikka ennen kuin meiltä alettiin kerätä nimiä oli asenne aivan toinen. Mutta näköjään kun omalle kohdalle sattuu niin mieli muuttuu. Muualla (siis muilla osastoilla) ollaan yhteisrintamassa irtisanoutumisien puolesta niin meillä ollaan yhtenä rintamana niitä vastaan. Hieman on tukalat oltavat. Toivottavasti joutuvat kärvistelemään sitten kunnolla jos kun 19.11 irtisanoutumiset toteutuu. Yhtään ei säälipisteitä tipu. (olenpas minä ilkeä).

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä kans luulen että tälläkään kierroksella ei hirmusia määriä tulla saamaan nimiä. Toivon kyllä että paljon saataisiin.

Meillä ainakin huonosti kollegat suhtautuu asiaan vaikka naapuriosastoilta on lähdössä lähes kaikki hoitajat19.11. Meillä kai sitten on loppupeleissä niin tyytyväisiä hoitajia palkkatasoon ja työmäärään vaikka ennen kuin meiltä alettiin kerätä nimiä oli asenne aivan toinen. Mutta näköjään kun omalle kohdalle sattuu niin mieli muuttuu. Muualla (siis muilla osastoilla) ollaan yhteisrintamassa irtisanoutumisien puolesta niin meillä ollaan yhtenä rintamana niitä vastaan. Hieman on tukalat oltavat. Toivottavasti joutuvat kärvistelemään sitten kunnolla jos kun 19.11 irtisanoutumiset toteutuu. Yhtään ei säälipisteitä tipu. (olenpas minä ilkeä).

Jos kyseiset ihmiset ovat kerran tyytyväisiä palkkaukseensa ja kun saamme tuntuvat korotukset palkkoihimme, niin mä voin toimittaa teidän osaston henkilökunnalle oman tilinumeroni, johon voivat ohjata ylimääräiset korotukset, joita eivät ilmeisestikkään tarvitse, kun eivät ole halukkaita osallistumaan työtaisteluun vaan ainoastaan syövät rusinat muiden pullista.  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Paljonko nimiä sinne tarkalleen lopuksi tuli? Jotain 16100...?

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...