Jump to content
MAINOS

Esperi sairaankuljetus, Helsinki, kokemuksia


Camu.Nro3

Recommended Posts

paljonkos se maksaa?ehkä kandeis mennä HUS-sakuun joksin aikaa,ne kun ainakin ovat maksaneet ton hoto koulun ja muutenkin maksavat kv-tes liksaa mikä aloittelijalla kuitenkin tarkottaa +200 egee perusliksaan.

Pääsyvaatimuksena SH ja kokemusta ensihoidosta.

Aracada kouluttaa, 5 lähijaksoa 3-4pv, syksyllä kaksi(enään yksi) ja keväällä kolme kertaa. Koulutus koostuu ns. teoriapäivistä ja viimeinen on käytännön harjoittelua "simpalla", myös "ekumanilla" ;) Sisältö; elvytys,hengitys ja verenkierto,vammapotilas,sisätaudit ja lääkinnällinen johtaminen.

Maksaa 168€+400€

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Mäkin olisin kiinnostunu noista hesan rajan ulkopuolilla toimivista yksityisistä, kokemuksia kommentteja? Mistä vastavalmistuneen kannattais töitä kysellä kun ei halua pelkkiä siirtoja ajaa?

Vastavalmistuneena opettelisin ensin ajamaan autoa jossain kiireettömässä sairaankuljetuksessa ja hankkimaan kokemusta, etenkin siirroista. Vaarallisia nuo "oikotietä onnenn"-tyypit....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mäkin olisin kiinnostunu noista hesan rajan ulkopuolilla toimivista yksityisistä, kokemuksia kommentteja? Mistä vastavalmistuneen kannattais töitä kysellä kun ei halua pelkkiä siirtoja ajaa?

Vastavalmistuneena opettelisin ensin ajamaan autoa jossain kiireettömässä sairaankuljetuksessa ja hankkimaan kokemusta, etenkin siirroista. Vaarallisia nuo "oikotietä onnenn"-tyypit....

Mikä vika esim. Espoon tai Vantaan yksityisissä on kokemuksen hakua ajatellen, mikä oikotie niihin tarvitaan? Muutama vuosi sitten "oikotienä" pidettiin suoraan laitokselle menoa, mutta ajat vissiin muuttuu?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Molemissa Espoo sekä vantaalla on kuitenkin suhtessa enemän kiirekyytiä/työvuoroa kohden kun stadissa,joten vois olettaa et oppii paremin siellä tulevaisutta varten, jos ei tietysti ole täysin lahopää ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Molemissa Espoo sekä vantaalla on kuitenkin suhtessa enemän kiirekyytiä/työvuoroa kohden kun stadissa,joten vois olettaa et oppii paremin siellä tulevaisutta varten, jos ei tietysti ole täysin lahopää ;D

Helsingissä kohtaat 2-3 kertaa enempi potilaita.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oma kokemukseni..

Olin kauan kilpailevassa firmassa töissä.  :-XOlin aiemmin yhteydessä esperiin ja pyysivät cv:t jne, mutta kun näkivät missä olin töissä niin en kelvannut haastatteluun.

Tästä puolen vuoden päästä hain uudelleen esperille. Haastattelussa kävin ja töitä lupasivat niin varallaololla, valvomoon kuin ambulanssiinkin. Lupasivat soitella parin viikon sisään.

Parin viikon sisään tuntuu olevan pitkä aika kun nyt jo mennyt useampi kuukausi.    angry.png

Se on sitten eri asia mitä kaikkea esperistä on kuullut. Negatiivista vaan kylläkin, mutta niitä viitsi tähän yhteyteen esiin tuoda.

"Synkältä näyttää, mutta onneksi valopilkkuja on näkyvissä." -Ihaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös Esperi ollut juuri se firma, joka suunnitteli tuovansa Suomeen filippiiniläisiä hoitajia. Mun mielestä jokainen itseään (ja ammattikuntaansa) kunnioittava hoitaja boikotoi yritystä, joka pyrkii epäeettisillä toimilla polkemaan hoitajien palkkoja.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös Esperi ollut juuri se firma, joka suunnitteli tuovansa Suomeen filippiiniläisiä hoitajia. Mun mielestä jokainen itseään (ja ammattikuntaansa) kunnioittava hoitaja boikotoi yritystä, joka pyrkii epäeettisillä toimilla polkemaan hoitajien palkkoja.

Ei kai siinä kuitenkaan mistään alipalkkauksesta ollut kyse. Esperillä on niin jämäkkä ammattiosasto j aluottamusmiesverkosto ettei moinen olisi onnistunut eikä onnistu. Tuppaa vaan olemaan pk-seudulla, että seniorityöhön ei löydy riittävästi innokkaita. Enkä usko filippiinien himoitsevan Suomeen muuttoa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oma kokemukseni..

Olin kauan kilpailevassa firmassa töissä.   :-XOlin aiemmin yhteydessä esperiin ja pyysivät cv:t jne, mutta kun näkivät missä olin töissä niin en kelvannut haastatteluun.

Tästä puolen vuoden päästä hain uudelleen esperille. Haastattelussa kävin ja töitä lupasivat niin varallaololla, valvomoon kuin ambulanssiinkin. Lupasivat soitella parin viikon sisään.

Parin viikon sisään tuntuu olevan pitkä aika kun nyt jo mennyt useampi kuukausi.    angry.png

Se on sitten eri asia mitä kaikkea esperistä on kuullut. Negatiivista vaan kylläkin, mutta niitä viitsi tähän yhteyteen esiin tuoda.

Jos et halua tässä yhteydessä tuoda esiin niin voisit heittää vaikka mulle privana vähän tietoa. Tietääpähän mitä odottaa...

"Minulla on omia mielipiteitä - vahvoja mielipiteitä, mutta en ole aina samaa mieltä niistä."

-George Bush-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Täällä joku mainitsikin Espoon yksityisen.. Onko jollain kokemusta tästä firmasta? Miten on palkkauksen laita, maksetaanko lisät ym. TES:n mukaan? Entä työajat? Ajavatko pelkkää siirtoa, vai myös muita C- ja D-keikkoja? Eli kannattaako sieltä kysellä töitä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...