Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Smeichel

Irlanti

Recommended Posts

Smeichel

Onko kellään kokemuksia/tietoa Irlannin tilanteesta? Palkkataso kuulemma kohdallaan mutta mites työtilanne ja muut jutut? Tietoa otetaan vastaan kiitollisena.

hiiolahoi

Minäkin olisin kiinnostunut hyvistä vinkeistä. Kerran Irlannissa käyneenä olen varma, että palaan sinne uudelleen :nauraa:

Pikku myy

Yks kiinostunut lisää ilmottautuu. Vieläkun joku vastais meille kiinnostuneille....

fragile

Mua kiinnostas kans, erityisesti psyk.puoli...

Serafinah

Edellisessä Tehy-lehdessä (nro 15) oli Irlantiin terveydenhoitohenkilökuntaa välittävän firman (Professional Connections) ilmoitus.

"Professional Connections hakee sairaanhoitajia (myös vastavalmistuneita) ja kätilöitä Corkiin, Irlantiin. Palkka 30 339-42 928 € (kokemuksen mukaan). Lento Irlantiin. Majoitus, ensimmäiset 2 vko ilmainen (nettisivuilla puhuttiin pidemmästä ajasta)."

www.profco.com

En osaa ottaa kantaa, minkälainen firma, onko luotettava, hoitaako asiansa jne, mutta tuota kautta saanee ainakin lisätietoa.

Emjay

Edellisessä Tehy-lehdessä (nro 15) oli Irlantiin terveydenhoitohenkilökuntaa välittävän firman (Professional Connections) ilmoitus.

"Professional Connections hakee sairaanhoitajia (myös vastavalmistuneita) ja kätilöitä Corkiin, Irlantiin. Palkka 30 339-42 928 € (kokemuksen mukaan). Lento Irlantiin. Majoitus, ensimmäiset 2 vko ilmainen (nettisivuilla puhuttiin pidemmästä ajasta)."

www.profco.com

En osaa ottaa kantaa, minkälainen firma, onko luotettava, hoitaako asiansa jne, mutta tuota kautta saanee ainakin lisätietoa.

Mää menin niiden kautta aikoinaan UKhon. Kaikki toimi ihan hyvin eikä mitään ongelmia ollut. En tiä miten ne nykyään toimii mut aina kannattaa kokeilla!

Jasu

Ainakin palkkaus näyttää olevan kohdallaan. Parhaiten varmaankin tietoa saa kun käy Profcon toimistolla tai soittaa sinne.

suppana

minä olin pari vuotta Dublinissa lähärinä.palkka oli hyvä. sillon ei ainakaan lähihoitajia rekisteröity siellä eli töitä voi tehä care assistantina tms..

Suosittelen lämpimästi Irlantia, aivan mahtava paikka!  :)

• Hoitajat.net

Osallistu keskusteluun

• Create New...