Smeichel Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Onko kellään kokemuksia/tietoa Irlannin tilanteesta? Palkkataso kuulemma kohdallaan mutta mites työtilanne ja muut jutut? Tietoa otetaan vastaan kiitollisena. Live Healthy Die Anyway
hiiolahoi Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Minäkin olisin kiinnostunut hyvistä vinkeistä. Kerran Irlannissa käyneenä olen varma, että palaan sinne uudelleen :nauraa:
Pikku myy Posted October 19, 2007 Posted October 19, 2007 Yks kiinostunut lisää ilmottautuu. Vieläkun joku vastais meille kiinnostuneille.... I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.
fragile Posted October 19, 2007 Posted October 19, 2007 Mua kiinnostas kans, erityisesti psyk.puoli... "Maailmassa ei ole koskaan saatu aikaan mitään ilman suoraa toimintaa."
Serafinah Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 Edellisessä Tehy-lehdessä (nro 15) oli Irlantiin terveydenhoitohenkilökuntaa välittävän firman (Professional Connections) ilmoitus. "Professional Connections hakee sairaanhoitajia (myös vastavalmistuneita) ja kätilöitä Corkiin, Irlantiin. Palkka 30 339-42 928 € (kokemuksen mukaan). Lento Irlantiin. Majoitus, ensimmäiset 2 vko ilmainen (nettisivuilla puhuttiin pidemmästä ajasta)." www.profco.com En osaa ottaa kantaa, minkälainen firma, onko luotettava, hoitaako asiansa jne, mutta tuota kautta saanee ainakin lisätietoa. "Livet är ett äventyr, sa Snusmumriken förtjust." -Tove Jansson
Emjay Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 Edellisessä Tehy-lehdessä (nro 15) oli Irlantiin terveydenhoitohenkilökuntaa välittävän firman (Professional Connections) ilmoitus. "Professional Connections hakee sairaanhoitajia (myös vastavalmistuneita) ja kätilöitä Corkiin, Irlantiin. Palkka 30 339-42 928 € (kokemuksen mukaan). Lento Irlantiin. Majoitus, ensimmäiset 2 vko ilmainen (nettisivuilla puhuttiin pidemmästä ajasta)." www.profco.com En osaa ottaa kantaa, minkälainen firma, onko luotettava, hoitaako asiansa jne, mutta tuota kautta saanee ainakin lisätietoa. Mää menin niiden kautta aikoinaan UKhon. Kaikki toimi ihan hyvin eikä mitään ongelmia ollut. En tiä miten ne nykyään toimii mut aina kannattaa kokeilla!
Jasu Posted December 15, 2007 Posted December 15, 2007 Ainakin palkkaus näyttää olevan kohdallaan. Parhaiten varmaankin tietoa saa kun käy Profcon toimistolla tai soittaa sinne.
suppana Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 minä olin pari vuotta Dublinissa lähärinä.palkka oli hyvä. sillon ei ainakaan lähihoitajia rekisteröity siellä eli töitä voi tehä care assistantina tms.. Suosittelen lämpimästi Irlantia, aivan mahtava paikka! :)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.