Jump to content
MAINOS

Tehyn opiskelijajäsenyys?


mehis

Recommended Posts

Vieras: inkeri 59

No mä pistin tuonne Tehylle sähköpostia että opiskelut on opiskeltu jo.  ;D Emmä tajua kui ne aina vaa pitää mua siel kirjoissa ja kansissa.

Mulla on jäänyt tekemättä toi opiskelijajäsenyydestä eroaminen tässä kiireessä. Täytyy soittaa heti huomenna sinne ja erota siitä. Maksan nyt Superille jäsenmaksua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mulle tuli Tehyltä oikein kirje, jossa kiellettiin opiskelijalta lakonaikainen työ ja työharjoittelusta kans jotain sanottiin, että koulun tulee järjestää teoriaopetuta eikä harjoittelussa saa olla ilman ohjausta.

Sain saman kirjeen ja en kanssa tiedä miten oikein suhtautua koko lakkoasiaan. Olen kanssa jatko-opiskelija ja kuulun Tehyyn. En jäisi lakkoon jos saisin valita, kun ei siihen toisaalta oikeen ole varaa... Toiseksi me menetetään työharjoittelupaikat, jossa meidän pitäisi aloittaa marraskuun puolivälissä, eikä välttämättä päästä enään samaan paikkaan minne alunperin olimme menossa harjoittelemaan. Jos harjoittelu siirtyy esim. kevääseen, niin hyvällä tuurilla ei päästä harjoitteluun ollenkaan, sillä silloin meitä on ainakin tuplasti enemmän, eikä paikkoja enää riitä kaikille. Sitten painetaan hyvällä tuurilla kesällä JES!  ;D Ehkä tämä on itsekäästi ajateltu...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mut entä jos tässä on nyt mahdollisuus saada korotusta palkkoihin? Rahallista arvostuksenosoitusta työlle, jota mekin opiskelijat tullaan jatkossa tekemään..  Vaikka onkin helvetinmoiset vuokrat ja laskut maksettavana, niin en aio ruveta rikkuriksi lakon aikana. Tässä on nyt sellainen mahis, että mä aion ainakin olla mukana ihan täysillä!

Blame it all upon

A rush of blood to the head.

-Coldplay

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...