Olli Posted February 10, 2003 Posted February 10, 2003 No nyt on TEHY:N serverit kunnossa, kun postista napsahti työttömyyskassan jäsenmaksut viimevuodelle. Tulivat oikein kahtena kappaleena, molemmilla kotimaisilla kielillä. Se vaan tässä ihmetyttää, kun ruåttinkielisessä versiossa summa on 50,40€ ja suomenkielinen lasku 52,14 €. Luulin muuten maksaneeni viimevuoden jäsenmaksujen yhteydessä myös työttömyyskassaan, mutta mitäs tuosta. Nythän sitä rahaa on tulossa niin että ranteita särkee 8) ps. jag heter Olle härifrån... Työn orjat sorron yöstä nouskaa..maan ääriin kuuluu KUTSUMUS ?
OldOne Posted February 11, 2003 Posted February 11, 2003 Mullakin tuli lasku "työttömyyskassan jäsenmaksu vuodelle 2002" Taitaa olla TEHY:n serverissä edelleen vikaa! 8)
Guest oh-munA Posted February 11, 2003 Posted February 11, 2003 Minulla ei maksateta kielilisää. Myöhässä lähettelevät kaksikielisiä laskuja kun YTK 50€/vuosi jo maksettu. Meneekö ulosottoon vai perintään? Taitaa Tehyssä olla kruunun kurssit alhaalla...
Guest Johanna Posted February 13, 2003 Posted February 13, 2003 Minä en pääse edes liittymään TEHY:n työttömyyskassaan kun ei ikinä hakemus kelpaa?!? ei kovin vakuuttavaa toimintaa...
Guest hoitopoika Posted February 13, 2003 Posted February 13, 2003 8) Olet ilmeisesti mustalla listalla. :)
Guest Psyko Posted February 16, 2003 Posted February 16, 2003 Minä en pääse edes liittymään TEHY:n työttömyyskassaan kun ei ikinä hakemus kelpaa?!? ei kovin vakuuttavaa toimintaa... Koulutuksessasi taitaa olla puutteita... jäsenhakemuksessa on muistaakseni kääntöpuolella lueteltu "tehyläset ammatit" TAI kuten hoitopoika asian ilmaisi - olet mustalla listalla! 8)
Guest Johanna Posted February 17, 2003 Posted February 17, 2003 No jaa, kyllä pitäisi koulutus NYT kelvata, mutta pitää kai uskoa, että oon päässyt mustalle listalle, tai tuhottomiin pitkiin käsittelyjonoihin...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.