Jump to content
MAINOS

Hoitajia Kiinasta Uudellemaalle


Nurse2008

Recommended Posts

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Uudenmaan+kunnat+harkitsevat+ty%C3%B6voiman+hankkimista+Kiinasta/1135230172864

Uusimaa harkitsee kiinalaisten kollegojen maahantuontia!

Tässä ratkaisu hoitajapulaan  8)

...DALIAN. Uudellamaalla suunnitellaan työvoiman tuontia Kiinasta. Aikeissa on tarjota kiinalaisille metallimiehille, hoitajille ja muille osaajille mahdollisuutta tulla Uudenmaan kuntiin töihin viranomaisten pyörittämän järjestelmän kautta.

"Kiinasta voidaan saada apua työvoimavajeeseen. Kiinalaiset tunnetaan ahkerina ja iloisina ihmisinä", sanoi aikuiskoulutuskeskus Adultan koulutuspäällikkö Erkki Leppänen Koillis-Kiinan Dalianissa viime viikolla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mites se meni...jos muhammed ei mene vuoren luo, tuodaan vuori muhamedin luo  ;)

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mites se meni...jos muhammed ei mene vuoren luo, tuodaan vuori muhamedin luo  ::)

Muhammedithän on jo tuotu vuoren luo mutta työllistyminen on ollut aika heikkoa. Kiinalainen työvoima työllistyy paremmin.

"Sinä elät kuolemanpelossa"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mua askarruttaa näissä ulkomalailta rekrytoiduissa hoitajissa se kielitaito... Pitäs sitä kai aika hyvin suomea ja/tai ruotsia osata (riippuen paikkakunnasta). Mulla ei ainakaan riitä energiaa/kiinnostusta toimia tulkkina. Tai joo, siinä tapauksessa, jos siitä saa enemmän palkkaa  ;D

(Ja ite Kiinassa vaihdossa oleena en sanois kiinalaisia hoitajia kovinkaan ahkeriksi... Mut se on tosin vaan mun kokemus.)

Eikä siinä mitään, en ole rasisti, siitä ei ole kyse. Mutta mä lähtisin kuitenkin nyt ensin kouluttamaan niitä turvapaikanhakijoita/maahanmuuttajia, jotka jo osaavat kieltä ja ovat täällä.

"Maailmassa ei ole koskaan saatu aikaan mitään ilman suoraa toimintaa."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...