Jump to content
MAINOS

Mitä mieltä?


illuusia

Recommended Posts

Olen tässä jo reippaan kuukauden ollut töissä...vaan ei näy työsopimusta. Nyt sitten kävi ilmi että työnantaja on aikeissa vaihtaa ilmeisesti vuorojani, siis niitä sovittuja. En saannut mitään pätevää perustelua, ainoastaan se että olin pari päivää sairaana taitaa vaikuttaa??? Mites tässä pitäis menetellä...minähän olen siinämielessä turvaton että mullehan voidaan sanoa millon vaan soronoo...kun ei ole sopimusta. Mutta toisaalta, niinhän minäkin voin tehdä jos vuoroihin kosketaan. Eihän niin mun mielestä saa toimia??

Vastailkaa kiltit ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Hoitaja80

Sun kannattaa ehdottomasti vaatia että työsopimus tehdään koska ristiriitatilanteessa todennäköisesti sinä olet heikoimmilla kuin työnantaja. onko työnantajasi yksityinen vai kunnallinen? Jos työnantaja ei syystä tai toisesta suostu sopimusta tekemään tai viivyttelee tarpeettomasti sen tekemistä niin kannattaa ottaa yhteyttä ammattiliittoon. Oon mielenkiinnosta ottanut selvää liiton kautta oikeuksistani työvuoromuutosten ja ylitöiden teettämisen suhteen. Kuulun Tehyyn ja sain sieltä selkeän vastauksen että alunperin listalle merkittyjä vuoroja voi vaihtaa vain työntekijän suostumuksella, ominpäin tehyn antaman vastauksen mukaan niitä ei työnantaja voi mennä muuttamaan, samoin on jos työnantaja pyyttää jäämään ylitöihin niin siihen ei ole pakko suostua. Toivottavasti tästä oli jotakin apua ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...